۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
گزارش حسابرسی سازمان مهندسی و عمران تهران تأیید شد

گزارش حسابرسی سازمان مهندسی و عمران تهران تأیید شد

گزارش حسابرسی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برای سالهای مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پس از بحث و بررسی با حداکثر آراء اعضای شورای شهر تهران تأیید شد.

به گزارش بازار، مهدی صداقتی در دویست و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برای سال‌های مالی۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گفت: در سال ۱۴۰۱ اقدام به خرید دو کارخانه آسفالت جدید کردیم. هر دو کارخانه در سال قبل احداث و یک کارخانه راه اندازی شد که بیش از ۴۰۰ هزار تن تولید آسفالت داشته است.

وی افزود: مشکلات فنی کارخانه موجود در بندهای گزارش حسابرسی نیز حل و فصل شد. در سال ۱۴۰۲ نیز بیش از ۲۰۰ هزارتن در این کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تولید شد. با اضافه شدن دو کارخانه جدید و کارخانه ۱۶۰ تنی به ۶ کارخانه فعال رسیدیم و سال قبل یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن آسفالت تولید و توزیع شد و بنای ما برای امسال نیز همین میزان است تا به کیفیت مطلوبی در این زمینه برسیم.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره طلب سازمان از مناطق ۲۲ گانه نیز گفت: این موضوع به زمانی برمی گردد که کد آسفالت در اختیار سازمان مهندسی بود و مناطق به سازمان بدهکار می شدند. سهم زیادی از بدهی‌ها تسویه شد و امروز مسیر اصلاح شده و تمام موارد هزینه‌ای در قالب این کد به میزان ۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ما از تمام ظرفیت تولید داخلی برای حل و فصل موضوعات استفاده می‌کنیم و سال قبل چهار دستگاه لودر برای فعالیت کارخانجات آسفالت خریداری کردیم که مجوز آن توسط شهردار و معاون فنی و عمرانی اخذ شده است.

صداقتی با بیان اینکه ۴۰ پروژه عمرانی در سطح شهر بالغ بر ۱۵ کارخانه بتن دارند، گفت: بتن بخش‌های دیگر روان‌تر است و بتن تولیدی کارخانه شهرداری زیرساختی است و هیچ تفاوت دیگری در میزان تولید آلایندگی با سایر کارخانجات ندارد و در این زمینه شهرداری مظلوم واقع شده است.

به گزارش ایسنا، نهایتا پس از بحث و بررسی گزارش حسابرسی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برای سالهای مالی۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حداکثر آرا اعضای شورای شهر تهران تأیید شد.

کد خبر: ۲۹۰٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha