۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
حذف شرط مصاحبه برای اخذ پروانه روانشناسی
هیات مقررات زدایی مصوب کرد؛

حذف شرط مصاحبه برای اخذ پروانه روانشناسی

براساس مصوبه هیأت مقررات زدایی مصاحبه از شرط صدور پروانه روانشناسی حذف شد.

به گزارش بازار، در هشتادودومین جلسه هیأت مقررات زدایی مقرر شد برگزاری مصاحبه برای اخذ پروانه روانشناسی حذف شود. اما بنا به درخواست سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، شرط آزمون کتبی به شرایط صدور مجوز پروانه اشتغال روانشناسی افزوده شد.

گفتنی است؛ سازمان نظام روانشناسی مکلف شد سالانه ۲ بار این آزمون را برگزار کرده و معیار قبولی در آزمون کسب حداقل ۷۰ درصد امتیاز یک درصد حائزان بالاترین امتیاز شود. این شرط جایگزین معرفی نامه سه استاد هیأت علمی برای احراز صلاحیت فرد شد. همچنین شرط تاییدیه سلامت روان (از روانشناسان دارای پروانه اشتغال روانشناسی) به کاربرگ مجوز اضافه شد.

برای هزینه صدور پروانه روانشناسی نیز مقرر شد تا متناسب با تعرفه خدمات روانشناختی مصوبه هیأت وزیران در هرسال که به تصویب شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران می‌رسد، افزایش بیابد.

گفتنی است؛ در هشتاد و دومین جلسه هیأت مقررات زدایی عنوان مجوز فعالیت شرکتهای ارائه دهنده خدمات لجستیک به عناوین مجوز صادره از وزارت صمت به همراه راهنمای دریافت این مجوز، شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور اضافه شد.

در این جلسه کاربرگ مجوز خانه مسافر که براساس مصوبه هیأت وزیران تائید محور شد برای بهره برداری ۶ ماهه و سه ساله تصویب و مقرر شد راهنمای دریافت این مجوز از سوی دبیرخانه هیأت در درگاه ملی مجوزها در دسترس عموم قرار بگیرد.

همچنین مقرر شد تا دستورالعمل بکارگیری مسئول فنی تولید واحدهای دامپروری متناسب با میزان ظرفیت آن واحد طی یک ماه تسهیل و برای اعمال در درگاه ملی مجوزها به دبیرخانه هیأت ارسال شود.

کد خبر: ۲۹۰٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha