۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
فرودگاه زنجان در مسیر استانداردسازی و افزایش ایمنی حرکت می‌کند
مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها:

فرودگاه زنجان در مسیر استانداردسازی و افزایش ایمنی حرکت می‌کند

زنجان- مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها گفت: فرودگاه زنجان با گام‌های مستمر و برنامه ریزی شده رو به استانداردسازی، افزایش ضریب ایمنی حرکت می کند.

به گزارش بازار و به نقل از فرودگاه زنجان، رضا نیک ‌صفت‌ در بازدید از طرح‌های انجام شده و در دست اقدام فرودگاه شهدای زنجان، افزود: مجموعه اقدامات انجام شده در توسعه و نگهداری فرودگاه زنجان بسیار مطلوب و قابل قبول است.

وی تفاهم، همدلی و تعامل موجود بین کلیه بخش های این فرودگاه را عامل مهم پیشرفت پروژه ها و دستیابی به اهداف پیش بینی شده ذکر کرد.

نیک صفت در ادامه با کارکنان واحدهای مختلف فرودگاه گفت و گو کرد و با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیر این فرودگاه در خدمت رسانی مطلوب به مسافران تقدیر و تشکر نمود.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان نیز در این بازدید، گفت: این فرودگاه در سال ۱۴۰۲ به ۲۴۰ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با ۲۰ هزار و ۸۴۳ مسافر و ۹۸۲ پرواز غیرمسافری خدمات ارایه کرد.

محمد جواد یگانه افزود: در سال ۱۴۰۱ از این فرودگاه ۳۲ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با سه هزار و ۳۷۹ مسافر انجام و به هزار و ۳۷۲ پرواز غیرمسافری خدمات ارایه شده بود.

وی گفت: این آمار، افزایش بیش از شش برابری مسافران پروازهای مسافربری فرودگاه شهدای زنجان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ را نشان می دهد.

یگانه افزود:همکاران این فرودگاه از ۲۴ اسفند تا سوم فروردین به ۱۰ پرواز مسافربری و ۲۲ پرواز غیر برنامه ای در نوروز ۱۴۰۳ خدمات ارایه کرده اند درحالیکه در نوروز سال گذشته پرواز مسافربری از این فرودگاه انجام نشد.

وی با اشاره به تعداد پروازهای این فرودگاه، افزود: با پیگیری های مقامات عالی استان، پروازهای مشهد سه روز در هفته، عتبات عالیات در زمان پر تقاضا در سال ۱۴۰۲ و حج تمتع از این فرودگاه در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

کد خبر: ۲۹۰٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha