۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
۲۰ همت پرونده تعزیراتی در طرح نوروزی حمایت از مصرف‌کننده
رئیس سازمان حمایت اعلام کرد

۲۰ همت پرونده تعزیراتی در طرح نوروزی حمایت از مصرف‌کننده

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه شهید جمهور روزانه قیمت کالاها را پیگیری می‌کرد، گفت: در طرح نوروزی ۲۰ هزار میلیارد تومان پرونده تعزیراتی داشته‌ایم.

به گزارش بازار، حسین فرهیدزاده امروز (دوشنبه ۲۱ خرداد) در بیست و دومین همایش روز ملی حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکنندگان، اظهار داشت: در یک ماه گذشته ۴۲۳ هزار بازرسی انجام دادیم که منجر به ۱۲ همت پرونده تعزیراتی شد.

وی ادامه داد: طرح نوروزی حمایت از مصرف‌کنندگان از عید نوروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: هفت هزار ناظر افتخاری در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان داریم که می‌توانند به سامانه یکپارچه وزارت صمت متصل شوند.

شهید جمهور روزانه قیمت کالاها را پیگیری می‌کرد
فرهیدزاده با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی هر روز قیمت کالاها را پیگیری می‌کرد، گفت: ایشان تاکید ویژه‌ای بر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان داشتند. امروز از بنگاه‌هایی که به منویات شهید آیت‌الله رئیسی توجه داشته‌اند تقدیر خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه جایزه ملی در جهت تشویق بنگاه‌های صنعتی در سال ۱۳۸۰ تصویب شد تا هر ساله اتفاق بیافتد، گفت: ۲۰۰ شرکت وارد فرایند جایزه ملی شدند که از این تعداد ۳۰ شرکت موفق به دریافت این جایزه شده‌اند. این جایزه انگیزه در تولیدکنندگان ایجاد می‌کند که با روش جدید و مباحث علمی‌تر این جایزه را برگزار می‌کنیم.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: از شرکت‌های دانش بنیان و علمی در نظرسنجی استفاده کرده و وضعیت شرکت‌ها در کیفیت کالا و پاسخگویی به مشتریان و سایر موارد بررسی کردیم.

فرهیدزاده گفت: هر روز در حوزه‌های مختلف با سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت جهاد کشاورزی وضعیت کیفیت کالاها را بررسی می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: شرکت‌های برتر از لحاظ کمیت و کیفیت الگوی سایر شرکت‌ها شوند، ضمن اینکه این جایزه در سطح استان‌ها نیز برگزار می‌شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال نماد حمایت از حقوق مصرف‌کننده با مشارکت مردم است.

فرهیدزاده خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان نماد مشارکت مردمی است و مردم می‌توانند از طریق این انجمن مباحث را مطرح کنند.

کد خبر: ۲۹۰٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha