۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
۸۱۶ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن وارد فرایند ساخت شد
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۸۱۶ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن وارد فرایند ساخت شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از فرآیند ساخت ۸۱۶ هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی شهری و روستایی در کشور و تحویل بیش از ۳۱۲ هزار واحد به متقاضیان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عملکرد آن بنیاد را در ساخت واحدهای مسکونی روستایی و شهری نهضت ملی تشریح کرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۱۶ هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی روستایی و شهری توسط آن بنیاد در سراسر کشور وارد فرایند ساخت شد، گفت: از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست.

صالحی ادامه داد: از واحدهایی تکمیل و بهره برداری شده توسط بنیاد مسکن ۲۹۳ هزار و ۵۲۴ واحد روستایی و ۱۹ هزار و ۲۱۰ واحد شهری است.

این مقام مسئول توضیح داد: از واحدهای در دست اجرا نیز ۲۵۲ هزار و ۱۵۳ واحد روستایی و مابقی شهری هستند.

تامین ۸۳۸ هزار و ۲۷۹ قطعه زمین روستایی

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توضیح تامین زمین توسط آن بنیاد به میزان یک میلیون قطعه در روستاها طی دو سال گذشته و امسال گفت: بنیاد مسکن تعهد کرده است تا در دو سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به میزان یک میلیون قطعه زمین روستایی برای واگذاری به واجدان شرایط تامین کند که تاکنون ۸۳۸ هزار و ۲۷۹ قطعه زمین روستایی تامین شده است.

کد خبر: ۲۹۰٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha