۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
حضور نفت پارس در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نفت پارس در سالن ۴۱ و غرفه ۴۱۳۹

حضور نفت پارس در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت نفت پارس در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که در محل دائمی نمایشگاه بین‌ المللی تهران با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» برگزار می شود، حضور دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی نفت پارس، این شرکت با تولید انواع روانکارهای موتوری، دنده خودرو، صنعتی، دریایی،گریس و ضدیخ و برخورداری از ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا یکی از برندهای شناخته شده در صنعت روانکاری ایران است که همواره محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز جهان تولید می کند.

نفت پارس در این نمایشگاه در سالن ۴۱ و غرفه ۴۱۳۹ میزبان بازدید کنندگان است و از فعالان این حوزه دعوت می نماید تا با بازدید از غرفه این شرکت ضمن استفاده از این فرصت، باگسترش تعامل ، تبادل اطلاعات فنی وارائه آخرین دستاوردها به پیشبرد اهداف و تعالی اقتصاد این صنعت کمک کنند.

گفتنی است؛ در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد.

کد خبر: ۲۹۰٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha