۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
مراسم هم اندیشی مدیرعامل محترم نفت پارس با کارکنان و تقدیر از همکاران با عملکرد نمونه برگزار شد

مراسم هم اندیشی مدیرعامل محترم نفت پارس با کارکنان و تقدیر از همکاران با عملکرد نمونه برگزار شد

این مراسم در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور دکتر باجلان رئیس هیات مدیره نفت پارس و مدیرعامل محترم و جمعی از معاونین، مدیران و پرسنل مجموعه برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی نفت پارس، مهندس پرتوی مدیرعامل شرکت از تلاش شبانه روزی کارکنان مسئولیت پذیر این شرکت که نشان ازصداقت و دلبستگی آنان دارد از همه همکاران خود تشکر نمود . وی تداوم ۶۵ سال فعالیت این شرکت در عرصه صنعت روانکاری را مدیون همدلی ، همکاری و عملکرد مطلوب پرسنل این شرکت دانسته و برای پیشرفت روز افزون این واحد تولیدی در خصوص ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات ابراز امیدواری کرد.

مراسم هم اندیشی مدیرعامل محترم نفت پارس با کارکنان و تقدیر از همکاران با عملکرد نمونه برگزار شد

مدیرعامل در بخش دیگری از سخنان به اهداف استراتژیک شرکت و حفظ ارزش های سازمانی اشاره نموده و ضمن تائید بر اهمیت تعالی وپیشرفت ، موضوعاتی همچون مشتری مداری ، کیفیت و نوآوری ر ا به عنوان موئلفه های مهم در فرآیند تعالی سازمانی این واحد تولیدی برشمرد .

در ادامه این مراسم آقای دکتر باجلان ، ضمن تبریک دهه کرامت افزود : وظیفه ای که در نفت پارس داریم رشد و تعالی سازمانی است این شرکت در رشد تولید و سایر بخش ها عملکرد بسیار خوبی داشته که این نشان دهنده حضورکارکنان مسئولیت پذیر و با تعلق سازمانی بالاست که خودمحور هستند و نشان دهنده مومن بودن آنها است .وی از نفت پارس به عنوان یکی از ویترین های با افتخار و مهم ستاد اجرایی فرمان امام نام برد و تصریح کرد: انتظارات از نفت پارس زیاد است و باید در سالجاری با رشد تولید و عملکرد و همچنین تعالی سازمانی این حرکت را ادامه دهیم که این مهم فقط با تلاش و همدلی همکاران و مدیران مجموعه تحقق میابد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایا از ۴۱ نفر از کارکنان با عملکرد نمونه این مجموعه و۱۰ نفر از برگزیدگان مسابقه تعالی سازمانی ودو پیشنهاد برتر در نظام پیشنهادات تقدیر به عمل آمد .

کد خبر: ۲۹۰٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha