۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
۳۴۹ میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان سقز به بهره برداری رسید
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۳۴۹ میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان سقز به بهره برداری رسید

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در چند ماه اخیر با سرمایه گذاری ۳۴۹ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال اعتبار، ۳۴پروژه در شهرستان سقز اجرا و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت افزود: توسعه ADSL در۱۵ نقطه شهری و روستایی با هزینه ۲میلیارد و ۸۸۰میلیون ریال و ایجاد مرکز جدید از طریق فیبرنوری و ارائه سرویس ADSL در هفت نقطه روستایی با سرمایه گذاری هفت میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال از جمله پروژه های اجرا شده است.

وی اظهارداشت: نصب و راه اندازی تجهیزات CWDM با هدف تامین زیرساخت های لازم برای افزایش پهنای باند در روستا با سرمایه گذاری شش میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال و نصب باتری پر ظرفیت به ارزش۱۲میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در مرکز اصلی از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهرستان سقز است.

وی با اشاره به ارتقای تکنولوژی چهار سایت تلفن همراه در این شهرستان، عنوان کرد: با سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد ریال این چهار سایت به تکنولوژی ۴G و TD-LTE تجهیز شده اند.

حکمت بیان کرد: به منظور پایداری ارتباطی با کیفیت تر در شبکه ارتباطات سیار با صرف ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار ۳سایت جدید تلفن همراه اول مخابرات با تکنولوژی۴G در شهرستان سقز نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با توجه به رسالت مخابرات در پایداری ارتباطات و ضرورت توسعه زیرساخت های ارتباطی استان، تلاش مضاعف برای دستیابی به این هدف به ویژه در مناطق گردشگر پذیر در دستور کار قرار دارد و امیدوارم که این روند با رشد بیشتری تداوم داشته باشد.

کد خبر: ۲۹۰٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha