۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
اعلام نرخ‌ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان

اعلام نرخ‌ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران ضمن اشاره به بیمه رایگان پنج دهک اول درآمدی و تخفیف‌های اعمال شده برای دهک‌های شش تا ۹ درآمدی، در عین حال جزییات تغییرات ایجاد شده را تشریح کرد.

به گزارش بازار، جمشید شایانفر تاکید کرد: حق بیمه دهک‌های اول تا پنجم درآمدی همچنان رایگان است و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است.

وی همچنین گفت: براساس مصوبه هیات وزیران حق بیمه پرداختی برای پوشش بیمه سلامت مشمولین ۵ دهک اول درآمدی رایگان و برای سایر دهک‌های درآمدی بر اساس نتیجه ارزیابی وسع می‌باشد.

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: برای مشمولین دهک شش درآمدی، ۲۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ سالانه برای همین دهک ۳۸۷ هزار و ۶۰۰ تومان است.

وی تصریح کرد: برای مشمولین دهک هفتم درآمدی نیز ۳۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۴۸ هزار و ۴۵۰ تومان و نرخ سالانه آن ۵۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

شایانفر اعلام کرد: برای مشمولین دهک هشتم درآمدی نیز ۴۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۶۴ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ سالانه برای همین دهک ۷۷۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، افزود: همچنین برای مشمولین دهک ۹ درآمدی هم ۵۰ درصد حق بیمه توسط فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۸۰ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ سالانه آن ۹۶۹ هزار تومان است.

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برای دهک ۱۰ درآمدی نیز صد درصد حق بیمه توسط خود فرد پرداخت شده که نرخ ماهانه آن ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ سالانه آن یک میلیون و ۹۳۸ هزار تومان است.

کد خبر: ۲۹۰٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha