۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
غرفه سازی نمایشگاهی و انواع غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی و انواع غرفه نمایشگاهی

شرکت در نمایشگاه های تجاری یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی است که می تواند به شما این فرصت را بدهد تا محصولات یا خدمات خود را به شرکت کنندگان ارائه دهید.

شرکت در نمایشگاه های تجاری یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی است که می تواند به شما این فرصت را بدهد تا محصولات یا خدمات خود را به شرکت کنندگان ارائه دهید. برای شرکت در نمایشگاه نیاز به غرفه ای دارید که بتواند برند و محصولات شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهد، بنابراین طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی یکی از مهمترین مراحل شرکت در نمایشگاه می باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی و انواع غرفه نمایشگاهی

زمانی که تصمیم به غرفه سازی نمایشگاهی می گیرید با انواع غرفه های نمایشگاهی مواجه می شوید که از نظر موقعیت و نوع ساخت می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. ما اینجا هستیم تا ویژگی ها و کاربردهای هر نوع غرفه را به شما بگوییم تا بتوانید برای نمایشگاه پیش روی خود تصمیم درستی بگیرید.

غرفه نمایشگاهی چیست؟

فضایی تعریف شده در یک منطقه خاص است که این فرصت را برای عرضه کنندگان محصولات و خدمات در نمایشگاه فراهم می کند تا دستاوردها و توانمندی های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

امروزه برگزاری نمایشگاه به عنوان ابزاری قدرتمند برای توسعه کسب و کار و ارتباط با مشتریان شناخته می شود.

غرفه سازی نمایشگاهی و انواع غرفه نمایشگاهی

بررسی انواع غرفه نمایشگاهی

انواع غرفه های نمایشگاهی بسیار متنوع بوده و بسته به نوع کسب و کار شرکت، اهداف آن و نیازمندی های مختلف طراحی و ساخته می شوند. انواع غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه عبارتند از:

غرفه های نمایشگاهی ردیفی

غرفه های خطی یا ردیفی تعداد زیادی غرفه در نمایشگاه ها را تشکیل می دهند. این کابین ها از سه طرف توسط کابین های دیگر (دو طرف و یکی در پشت) پوشیده شده و تنها یک جهت برای ارتباط با مشتری دارند. کسانی که این نوع استند را انتخاب می کنند، اکثریت بودجه غرفه خود را صرف دکوراسیون داخلی و ساختار نمایش می کنند تا مشتری را جذب کنند.

غرفه های نمایشگاهی نبشی

کیوسک های دو نبش به کابین دوبر نیز معروف هستند. این کیوسک ها فقط محدود به کیوسک های دیگر هستند و به شما امکان می دهند با مشتریان دو منطقه دیگر ارتباط برقرار کنید. اگرچه برای دکوراسیون داخلی این کیوسک ها باید هزینه بیشتری صرف کنید، اما این کیوسک ها جنبه مثبتی در جذب مشتری دارند زیرا امکان ارتباط بهتر با مشتریان و دیده شدن را فراهم می کنند.

غرفه سازی نمایشگاهی و انواع غرفه نمایشگاهی

غرفه های شبه جزیره ای

غرفه های شبه جزیره یا غرفه های انتهایی در بین سایر غرفه های نمایشگاهی بسیار محبوب هستند. این استندها از سه جهت امکان ارتباط با مشتری را دارند و فضای کافی برای تحقق طرح ها و تبلیغات وجود دارد. استند در شبه جزیره چه در مرحله طراحی و چه در مرحله اجاره نیاز به هزینه زیادی دارد، اما از طرفی در جلب نظر مشتری بسیار منحصر به فرد است و با انتخاب چنین استندی می توانید در معرض دید قرار دهید و محصولات خود را بیشتر نمایش دهید به مشتریان بفروشد.

غرفه های جزیره ای

یکی از پرطرفدارترین غرفه های نمایشگاهی است. اگر با طراحی استند و اجاره آن مشکلی ندارید; انتخاب غرفه های جزیره ای گزینه خوبی است. انتخاب این نوع استندها به ارتقای کسب و کار و افزایش فروش شما کمک زیادی می کند. استندهای جزیره قابلیت ارتباط با مشتریان از ۴ جهت را دارند. تعداد این غرفه ها در نمایشگاه محدود است و همین امر به آن خاصیت و ارزش بیشتری می بخشد.

انواع غرفه سازی ها در نمایشگاه

غرفه سازی خود ساز

یکی از انواع غرفه سازی، غرفه سازی است که بر اساس خلاقیت، ایده و سلیقه غرفه دار انجام می شود. یعنی تیم طراحی و ساخت کابین طبق نیاز شما کابین را می سازد.

متریال به کار رفته در این غرفه ام دی اف یا نئوپان می باشد. در این نوع کابین سازی باید هزینه های ساخت کابین را تا حد زیادی کاهش داد.

غرفه های پیش ساخته

کابین های پیش ساخته همانطور که از نامشان پیداست از قبل طراحی و ساخته می شوند و با توجه به فضا و با توجه به نوع کسب و کار شما اجرا و نصب می شوند. سازه های پیش ساخته به ۴ دسته تقسیم می شوند.

غرفه سازی نمایشگاهی و انواع غرفه نمایشگاهی

اسپیس فریم

اسپیس فریم با ترکیب تعدادی اشکال هندسی با هم و استفاده از براکت های فضایی، داربستی مسطح ایجاد می کند. فضای مربع یکی از مناسب ترین غرفه ها برای برگزاری نمایشگاه های باز است. به این ترتیب، نمایشگاهی از کنار هم قرار گرفتن ساختارهای چارچوب فضایی در محیط بیرونی ایجاد می شود.

ماکسیما

کابین ماکسیما نوعی سازه مدولار است که به شما این امکان را می دهد که کابینی در ابعاد بزرگتر طراحی کنید و دست طراح را برای ساخت کابین و فضاسازی تا حد زیادی باز کنید.

پنل الومینیومی

از پرطرفدارترین روش های غرفه سازی، پنل آلومینیومی می باشد. کاربرد این نوع غرفه ها، جداسازی غرفه های نمایشگاهی از هم می باشد.

مدولار

در این نوع غرفه سازی از تجهیزاتی مانند میز، صندلی و سایر تجهیزات نمایشگاهی متناسب با سایر اجزای غرفه استفاده می شود. مصالح به کار رفته در ساخت پایه های مدولار ام دی اف mm۶ و ساختار پروفیل آلومینیومی می باشد.

ساری های مدولار در برابر آب و باران مقاوم نیستند و به همین دلیل نمی توان از آنها در بیرون استفاده کرد. یکی از مقرون به صرفه ترین ساخت کابین، ساخت کابین های مدولار است، زیرا در این نوع کابین سازی می توان یک کابین به سبک مدرن را با موادی مانند نئوپان و پلاستیک تزئین کرد.

غرفه سازی نمایشگاهی و انواع غرفه نمایشگاهی

شرکت غرفه سازی یسنا

شرکت غرفه سازی یسنا با سابقه بسیار طولانی به همراه تیمی مجرب در زمینه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی دارای مجوز رسمی ایران می باشد. اعضای تیم شرکت غرفه سازی یسنا انواع غرفه های نمایشگاهی را بنا به سلیقه مشتری با دقت و ظرافت فراوان می سازند. اگر به فکر ساخت غرفه نمایشگاهی برای تبلیغ کسب و کار خود هستید، می توانید از تیم متخصص یسنا کمک بخواهید.

کد خبر: ۲۹۰٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha