۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
همراهی دستگاه‌ها ضامن موفقیت مولدسازی است
سرپرست سازمان خصوصی سازی:

همراهی دستگاه‌ها ضامن موفقیت مولدسازی است

بازیان، سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: موفقیت مولدسازی زمانی صورت می‌گیرد که دستگاه‌ها در این زمینه همراه باشند.

به گزارش بازار، ابراهیم بازیان در سیزدهمین جلسه کمیته راهبری مولدسازی که با حضور سعید ملا اسماعیلی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی و مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: استراتژی و شعار سازمان خصوصی سازی در زمینه مولدسازی، «از دستگاه، با دستگاه، برای دستگاه» است.

سرپرست سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه منافع مولدسازی بایستی به دستگاه مالک املاک برسد، افزود: بدون همکاری دستگاه مالک املاک، مولدسازی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی بایستی در همکاری مطلوب و کامل با دستگاه‌های مالک املاک و دارایی‌های دولتی باشند، خاطرنشان کرد: توجه به این نکته باعث می‌شود تا مولدسازی مسیر درستی را طی کند و به نتایج مطلوب نیز دست پیدا کنیم.

بازیان در زمینه ارزش افزایی املاک دولت نیز گفت: املاکی که به عنوان املاک مازاد در کارگروه‌های استانی مولدسازی به تصویب رسیده‌اند بایستی ارزش افزایی شوند.

سرپرست سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: یکی از روش‌های بسیار مفید در زمینه ارزش افزایی املاک دولت، تفکیک کردن این املاک است، زیرا با تفکیک کردن، ارزش ریالی این املاک به شدت افزایش پیدا می‌کند؛ علاوه بر اینکه مشتری برای خرید این املاک بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: تفکیک کردن املاک دولتی بزرگ متراژ و تبدیل کردن آنها به زمین‌هایی با مساحت کمتر، باعث می‌شود تا در زمینه بازاریابی و فروش نیز مشکلات کمتر شود و در شرایط کنونی که رکود در بازار املاک وجود دارد، برای این‌گونه املاک که غالباً جزو املاک ارزشمند هر شهری هستند، مشتری وجود داشته باشد.

در ادامه این جلسه، سعید ملا اسماعیلی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی و مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان، در گزارشی، وضعیت مولدسازی در استان‌های ذی‌ربط را تشریح کرده و مشکلات موجود در زمینه مولدسازی را مطرح کردند.

همچنین میثم پیله فروش رئیس مرکز ملی مولدسازی دارایی‌های دولت و مدیران مناطق ۲، ۱ و ۳ این مرکز، به سوالات مدیران کل هرمزگان و مرکزی در زمینه مولدسازی پاسخ داده و مشکلات مولدسازی در استان‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر: ۲۹۰٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha