۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
پروژه بهسازی و ایمن سازی محور گنبد به آق قلا در مسیر پیشرفت
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

پروژه بهسازی و ایمن سازی محور گنبد به آق قلا در مسیر پیشرفت

گرگان- سرپرست کل راه و شهرسازی گلستان گفت: بهسازی محور گنبد - آق قلا که یکی از محورهای مواصلاتی و با اهمیت استان بوده، طی سه سال اخیر به نسبت آغاز اجرای پروژه رشد رو به بالایی داشته است.

به گزارش بازار به نقل از راه و شهرسازی گلستان، سید محمد حسینی اظهار کرد: بزرگراه گنبد به آق قلا یکی از مهمترین طرح های حوزه راهسازی شرق استان و گنبد است که شروع مجدد آن باعث کاهش حوادث و تلفات جانی در مسیرهای پرتردد خواهد شد.

سرپرست کل راه و شهرسازی گلستان افزود: این پروژه از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و در سال های گذشته تعریض و بهسازی پنج کیلومتر از این محور در حوزه شهرستان گنبد و پنج کیلومتر باند شمالی در حوزه شهرستان آق قلا انجام شده بود.

حسینی ادامه داد: در پی سفر اول ریاست جمهور به گلستان، عملیات بهسازی ۱۰ کیلومتر از این محور در حوزه شهرستان گنبد و همچنین ۱۰ کیلومتر در حوزه شهرستان آق قلا در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در دور دوم سفر هیئت دولت سیزدهم به استان گلستان، عملیات اجرایی ۱۵ کیلومتر از مجموع ۲۰ کیلومتر این محور تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین شعارهای دولت سیزدهم توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی در راستای توسعه محورهای ترانزیتی است، گفت: میزان پیشرفت این پروژه در دولت سیزدهم به نسبت سنوات قبل رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

حسینی در انتها اظهار کرد: ارتقای کیفیت جاده‌های مواصلاتی استان زیرساخت لازم جهت توسعه و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری را در این منطقه فراهم می‌کند و این امر اهتمام ما را برای سرعت‌دهی به بهسازی و ارتقا محورهای مواصلاتی استان افزایش می‌دهد.

کد خبر: ۲۹۰٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha