۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
ادارات دولتی نیازهای خود را از محصولات تولید آبادان تامین کنند
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار:

ادارات دولتی نیازهای خود را از محصولات تولید آبادان تامین کنند

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد ادارات دولتی شهرستان آبادان به محصولات تولیدی این منطقه توجه کنند و خرید خود را از همین شهرستان انجام دهند.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شعار سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد بنابراین باید ادارات در هر شهر از تولیدات مربوط به خود حمایت ویژه کنند.

وی افزود: وقتی برخی محصولات در شهرستان آبادان تولید می شود پس علت خرید مشابه همان کالا از دیگر شهرها چیست؟ چرا برخی ادارات شهر آبادان به تولیدات این شهر بی توجه هستند؟

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به ازای هر خریدی که از تولیدات این منطقه انجام می‌ شود اشتغال حفظ‌ شده، چرخ صنعت چرخیده و توان اقتصادی شهر بیشتر می‌ شود.

مولوی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد ادارات دولتی شهرستان آبادان به محصولات تولیدی این منطقه توجه کنند و خرید خود را از همین شهرستان انجام دهند، عنوان کرد: بسیاری از تولیدات شهرستان آبادان از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و ادارات دولتی باید نیازهای خود را با اولویت این محصولات تأمین کنند.

وی خطاب به روسای ادارات گفت: اگر شما به صورت عملی در پی تحقق شعار سال و حمایت از جهش تولید هستید حداقل ظروف یک بار مصرف، چراغ و ... را از تولیدات شهرستان آبادان از جمله شهرک های صنعتی تامین کنید نه اینکه حتی این اقلام را از دیگر شهرها خریداری می کنید.

کد خبر: ۲۸۹٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      0 0
      دمت گرم گل گفتی