۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
اپتوس، بزرگ ترین آزادسازی توکن را خواهد داشت!
آزادسازی ارز دیجیتال

اپتوس، بزرگ ترین آزادسازی توکن را خواهد داشت!

رمزارز اپتوس، هش فلو و دی وای دی ایکس بزرگ ترین آزادسازی توکن را در هفت روز آینده خواهند داشت که اگر منجر به فشار فروش شود، ممکن است ریزش قیمت، حمایت تکنیکالی را از دست بدهد.

هادی بهرامی؛ بازار: ارزهای دیجیتال در مرحله ساخت، یک برنامه‌ زمانی برای آزاد سازی توکن در نظر میگیرند و پس از ورود به بازارهمه توکن‌ها را به یکباره آزاد نمیکنند. به دوره زمانی‌ ای که طی آن توکن‌ ها به مرور آزاد می‌شوند، وستینگ یا قفل شدن توکن گفته میشود. توکن های قفل شده در قرارداد هوشمند تا پایان دوره زمانی مشخص قابل انتقال، استیک یا فروش نیستند. طی برنامه زمانی و یا رسیدن پروژه به نقاط عطف مشخص شده توسط تیم، توکن های قفل شده آزاد و روانه بازار میشوند که در آن صورت میتوان آنها را خرید و فروش و حتی سپرده گذاری کرد. نکته قابل توجه این است که اگر حجم قابل توجهی از تعداد توکن های یک پروژه با ارزش بالا و به طور همزمان آزاد شوند فروشندگان بیشتر شده و قیمت توکن حاکمیتی پروژه ممکن است ریزش پیدا کند؛ بنابراین، سرمایه گذاران و تحلیلگران باید تاریخ آزاد سازی توکن های منتخب خود را تحت نظر داشته باشند.

نام پروژه

نماد

مبلغ آزاد سازی

زمان آزاد سازی

اپتوس

APT

۱۰۵ میلیون دلار

۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳

هش فلو

HFT

۴.۳ میلیون دلار

۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳

دی وای دی ایکس

DYDX

۳.۲ میلیون دلار

۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳

استارک نت

STRK

۸۶ میلیون دلار

۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳

سایبر کانکت

CYBER

۸ میلیون دلار

۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳

آربیتروم

ARB

۱۰۵ میلیون دلار

۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳

ایپ کوین

APE

۲۱ میلیون دلار

۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳

ایمیوتبل

IMX

۵۹ میلیون دلار

۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳
























۱- آزادسازی ارز دیجیتال APT
پروژه اپتوس با ارزش بازار ۴ میلیارد دلار در جایگاه ۲۸ فهرست کوین مارکت کپ قرار دارد که به ارزش ۱۰۵ میلیون دلار و ۲.۶ درصد از کل سکه ها را در ۲۲ خرداد ماه آزاد خواهد کرد که بزرگ ترین آزاد سازی هفت روز آینده محسوب میشود. اگر آزاد سازی توکن شدت بیشتری داشته باشد و به فشار فروش منجر شود، حمایت ۸.۸ دلار را باید مد نظر قرار داد تا در صورت شکست آن در جهت فروش قرار بگیریم.


۲- آزادسازی ارز دیجیتال HFT
پروژه هش فلو با ارزش بازار ۱۲۸ میلیون دلار در جایگاه ۴۲۱ فهرست کوین مارکت کپ قرار دارد که به ارزش ۴.۲ میلیون دلار و ۳.۳ درصد از کل سکه ها را در ۱۷ خرداد ماه آزاد خواهد کرد که پس از اپتوس بزرگ ترین آزاد سازی هفت روز آینده محسوب میشود. اگر آزاد سازی توکن شدت بیشتری داشته باشد و به فشار فروش منجر شود، حمایت ۰.۲۸ دلار را باید مد نظر قرار داد تا در صورت شکست آن در جهت فروش قرار بگیریم.


۳- آزادسازی ارز دیجیتال DYDX
پروژه دی وای دی ایکس با ارزش بازار ۱.۲ میلیارد دلار در جایگاه ۷۶ فهرست کوین مارکت کپ قرار دارد که به ارزش ۳.۲ میلیون دلار و ۰.۵۵ درصد از کل سکه ها را در ۲۲ خرداد ماه آزاد خواهد کرد که پس از اپتوس و هش فلو بزرگ ترین آزاد سازی هفت روز آینده محسوب میشود. اگر آزاد سازی توکن شدت بیشتری داشته باشد و به فشار فروش منجر شود، حمایت ۱.۹۶ دلار را باید مد نظر قرار داد تا در صورت شکست آن در جهت فروش قرار بگیریم.

کد خبر: ۲۸۹٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha