۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
اهداف قیمت شیبا اینو چه محدوده هایی هستند؟
تحلیل تکنیکال SHIB

اهداف قیمت شیبا اینو چه محدوده هایی هستند؟

ارز دیجیتال شیبا اینو این روز ها بدلیل لیدر دسته بندی میم کوین ها مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است که در این بلاگ از خبرگزاری بازار به تحلیل تکنیکال این ارز دیجیتال محبوب و پر طرفدار میپردازیم.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال شیبا اینو یک توکن میم کوینی است که بر بستر شبکه اتریوم فعالیت میکند و تقریبا بدون پروژه خاصی در حال خرید و فروش در صرافی ها میباشد. این میم کوین محبوب با یک جامعه بسیار بزرگ و رشد های فضایی در حال حاضر با ارزش بازار ۱۵.۵ میلیارد دلار و حجم معاملات ۸۳۶ میلیون دلار در جایگاه یازدهم کوین مارکت کپ قرار دارد. درست است که شیبا به بهانه راه اندازی یک دکس معاملاتی کوچک و برنامه حقیرانه توکن سوزی، قصد دارد خود را هدفمند معرفی کند ولی ما در این مقاله به بررسی نمودار قیمتی این توکن خواهیم پرداخت تا سرمایه گذاران برای این ارز با تکیه بر تکنیکال با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش کنند.


تحلیل تکنیکال شیبا اینو
قیمت در ژانویه ۲۰۲۳ توانست با افزایش ۶۹۵ درصدی از محدوده ۰.۰۰۰۰۰۵۷ دلار به ۰.۰۰۰۰۴۷ دلار برسد و پس از واکنش منفی به این محدوده با اصلاح ۴۴ درصدی مواجه شده است که در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار قرار دارد. پیش بینی میشود قیمت با حفظ حمایت ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار بتواند تا اهداف اولیه ۰.۰۰۰۰۳۷ و ۰.۰۰۰۰۹ دلار رشد کند و در صورت عبور از آن ها نیز به اهداف بالاتری برسد. اگر حمایت معتبر و اثبات شده ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار از دست برود، حمایت ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار در دسترس خواهد بود که بعید است آن هم بخواهد تا قبل از شروع بولران از دست برود.

اهداف قیمت شیبا اینو چه محدوده هایی هستند؟

کد خبر: ۲۸۹٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha