۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
بهترین سایت خرید تجهیزات اصلی اتوماسیون صنعتی

بهترین سایت خرید تجهیزات اصلی اتوماسیون صنعتی

یوزتکنو نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی برند دلتا می‌باشد این شرکت دارای سایت فروشگاهی و آموزشی با نام یوزتکنو و دارای طیف گسترده‌ای از محصولات اتوماسیون صنعتی می باشد.

یوزتکنو نمایندگی محصولات اتوماسیون صنعتی برند دلتا می‌باشد این شرکت دارای سایت فروشگاهی و آموزشی با نام یوزتکنو و دارای طیف گسترده‌ای از محصولات اتوماسیون صنعتی شامل انواع اچ ام آی یا صفحه نمایش های صنعتی، پی ال سی و ماژول‌های توسعه، کارتهای دما، اینورتر، سروموتورها و ... می‌باشد. در سایت یوزتکنو بسیاری از آموزشهای در قالب مثال‌های عملی و اجرایی قرار داده شده تا مشتریان گرامی به مرجع کامل و رایگانی از اطلاعات در زمینه اتوماسیون صنعتی دسترسی داشته باشند.

معرفی فروشگاه اتوماسیون صنعتی یوزتکنو

فروشگاه یوزتکنو دات کام (usetechno.com) به عنوان یکی از سایت‌های برتر فروش اینترنتی دارای سیستم‌های امنیتی قوی برای حفاظت از اطلاعات شخصی و مالی کاربران است. این سایت به صورتی طراحی شده که کاربران به راحتی در آن ناوبری کنند و به دنبال محصولات مورد نظر خود بگردند و آن‌ها را به سبد خرید اضافه کنند.

در یوزتکنو تلاش شده است تا اطلاعات کامل و دقیق شامل عکس‌ها، توضیحات، قیمت‌های بروز و مشخصات فنی، در مورد مجموعه‌ی گسترده‌ای از محصولات با قابلیت جستجوی موثر و فیلتر کردن کالاها، فراهم شود تا کاربران بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند و تصمیم خرید بهتری بگیرند.

یوزتکنو برخلاف بسیاری از سایت های اتوماسیون صنعتی دارای درگاه پرداخت امن می‌باشد این سایت قابلیت پذیرش روش‌های پرداخت مختلف با هدف جلب اعتماد مشتریان گرامی، شامل درگاه‌ پرداخت اینترنتی, پرداخت مستقیم بانکی و خرید حضوری را دارد با این امکان، فرآیند خرید ساده و سرعت بالایی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

قیمت محصولات در یوزتکنو رقابتی و بروز بوده و این مجموعه روزانه با تخفیفات جدید به استقبال صنعتگران و مشتریان گرامی می‌رود. علاوه بر این تخفیفات، تخفیف همکاری برای فعالان فروش در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید با ارتباط با بخش فروش سایت از خریدی بی‌واسطه با قیمت ارزان بهره‌مند شوید.

نظرات و امتیازات کاربران برای یوزتکنو بسیار اهمیت داشته و در این سایت قابلیت نظردهی مخصوصا در بخش وبلاگ و مطالب آموزشی وجود دارد تا کاربران بتوانند تجربه‌ی خود و سوالات مربوط در زمینه اتوماسیون صنعتی را با دیگران به اشتراک بگذارند و دیدگاه‌های دیگران را مطالعه بفرمایید و تعامل سازنده‌ای در بین کاربران شکل بگیرید.

آموزش رایگان اتوماسیون صنعتی دلتا

مرکز دانلود یوزتکنو مرجع دانلود نرم افزارهای مورد نیاز تجهیزات اتوماسیون دلتا می‌باشد. همچنین در این مرکز بسیاری از مثال‌های کاربردی در صنعت به همراه توضیحات، راهنما و کد برنامه به صورت رایگان در اختیار اعضای سایت قرار داده شده است.

دانلود نرم افزار دلتا

خدمات هنگام خرید در نمایندگی دلتا یوزتکنو

  • مشاوره رایگان فروش به جهت بهترین انتخاب با توجه به نیاز مشتری
  • تحویل سریع کالا و سفارشات با روش‌های ارسال درخواستی مشتریان
  • پاسخگویی به ابهامات مشتریان محترم

خدمات پس از فروش نمایندگی دلتا یوزتکنو

خدمات پس از فروش یوزتکنو شامل موارد زیر می باشد:

  • گارانتی 15 ماهه محصولات برای تمامیکالاهای عرضه شده در یوزتکنو
  • بازگشت کالا یا تعویض در صورت آکبند بودن
  • پذیرش تعمیرات و پیگیری آنها با حداقل قیمت
  • پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران
  • پشتیبانی فنی از مشتریان یوزتکنو

پشتیبانی فنی در طول ساعات کاری از طریق تلفن‌های درج شده در سایت و شبکه های اجتماعی جزو وظایف تیم فنی یوزتکنو تعریف شده تا در صورت نیاز کاربران به پشتیبانی با ارائه فاکتور خرید، با تیم فنی ارتباط گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

انواع محصولات عرضه شده در فروشگاه یوزتکنو

پی ال سی دلتا

پی ال سی‌ها یکی از مهمترین ارکان اتوماسیون صنعتی می‌باشند. از PLC ها برای اهداف صنعتی استفاده می‌شود. پی ال سی ورودی که می‌تواند سنسورها، کلید های قطع و وصل، میکروسوویچ ها و... باشند را دریافت می‌کنند. با اعمال ورودی به یک سیستم PLC عمل پردازش بر روی آن انجام گرفته و نتیجه عمل در یک عملگر یا یک شبیه ساز آشکار می شود. به مجموعه‌ی این اعمال یک فرایند یا پروسه کاری گفته می‌شود. پی ال سی براساس برنامه‌ای که در حافظه‌اش نوشته شده خروجی لازم را برای ماشین یا فرآیند تحت کنترلش ارسال می‌کند. خروجی هم کنتاکتور، رله یا الکتروموتورها، لامپ ها، نمایشگرها و ... می‌باشند. تعداد ورودی / خروجی های دیجیتال، تعداد ورودی / خروجی های آنالوگ، تعداد تایمر و کانتر، اندازه حافظه، نوع و تعداد پورت های ارتباطی، نوع فیگ ها و تایمرها و سرعت اجرای برنامه از مهمترین خصوصیاتی است که علاوه بر قیمت برای انتخاب PLC باید به آنها توجه کرد. برای مشاوره خرید و اطلاع از قیمت‌های بروز پی ال سی‌های دلتا می توانید به سایت یوزتکنو مراجعه کرده و یا با تیم فروش یوزتکنو تماس حاصل فرمایید.

پی ال سی دلتا به دسته‌های اصلی  AS و DVP تقسیم بندی می‌شوند. PLC های سری DVP در رنج محصولات مقرون بصرفه دلتا قرار دارند. که برنامه هایی با سرعت و قابلیت اطمینان بسیار بالا در انواع ماشین‌های اتوماسیون صنعتی ارائه می‌دهند. علاوه بر این، پی ال سی‌های دلتا به منظور عملیات منطقی سریع، انواع پروتکل های ارتباطی، درایو موتورهای AC دلتا، درایوهای سرو، HMI و کنترلرهای دما را از طریق شبکه‌ی صنعتی دلتا پشتیبانی می‌کنند.

خرید پی ال سی دلتا

ماژول‌های توسعه پی ال سی دلتا

ماژول های ورودی و خروجی وظیفه انتقال اطلاعات بین کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی و شبکه‌های ارتباطی رو برعهده دارند. ماژول های توسعه PLC در واقع سخت افزارهایی هستند که بر روی پی ال سی قرار می‌گیرند، در بسیار از مواقع تمام نیازهای یک سیستم از طریق PLC مرتفع نمی‌شود و آنجاست که ماژول PLC توسط مهندسین و صنعتگران بکار گرفته می‌شوند.

 برای برقراری ارتباط با دستگاه های خارجی، PLCها از پورت  RS-232 استفاده می کنند که یک استاندارد ارتباطی از نوع سریال می باشد. در سطح کنترل، PLCها همچنین برای برقراری ارتباط از طریق شبکه و با دستگاه های بی سیم از پروتکل های ارتباطی مختلفی استفاده می‌کنند. Modbus RTU پروتکل ارتباطی سریال می‌باشد که معمولا در شبکه های ارتباطی صنعتی برای انتقال داده ها در فواصل طولانی استفاده می شود. پروتکل های ارتباطی سریال، فاقد عملکرد و سرعت بالای پروتکل‌های اترنت هستند. پروتکل های اترنت که PLC ها از اون استفاده می‌کنند شامل Ethernet TCP/IP، Modbus TCP/IP  و Profinet می‌باشند. این پروتکل‌ها برای اتصال پی ال سی به شبکه های کارخانه و اینترنت استفاده می شود. از پروتکل‌های USB  برای اتصال به درایورها و چاپگرها استفاده می شوند.

اچ ام آی دلتا

اچ ام آی HMI یکی از ارکان اتوماسیون صنعتی و مخفف عبارت Human Machine Interface است و به معنای واسطه بین انسان و ماشین می باشد. از آن برای مانیتور کردن و مشاهده پارامترهای دستگاه‌های صنعتی مثلPLC، اینورتر و.... استفاده می‌شود. HMI در واقع یک مانیتور LCD است که می‌توان آن را برنامه ریزی نمود و همچنین به کمک آن می توان پارامترهای مختلف را تغییرداد و سیستم را کنترل نمود. شرکت دلتا در راستای تولید محصولات با کیفیت و جدید خود HMI های سری DOP-100 را در ابعاد 4.3 الی 15 اینچ روانه بازار کرده است. از جمله ویژگی‌های شاخص این سری می‌توان به سرعت برنامه نویسی بالا HMI  دلتا و ماکرو نویسی آسان توسط کامپایلر Lua و همچنین پشتیبانی از پروتکل MQTT اشاره کرد .

خرید hmi دلتا

برای برنامه‌نویسی و پروگرم کردن HMI دلتا سری 100 می‌توان از نرم‌افزارهای جامع و کامل DIAScreen ، نرم افزار DOPSoft استفاده کرد. نرم افزار TP Editor برای ارتباط و پروگرم تکست پنل‌های دلتا با کامپیوتر به کار گرفته می‌شود. آخرین نسخه این نرم‌افزارها در مرکز دانلود یوزتکنو در دسترس می‌باشند.

قیمت همکاری اچ ام آی دلتا

اینورتر دلتا

اینورتر Inverter ها تجهیزاتی هستند که جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می‌کنند. اینورتر نوسان ساز الکترونیکی قدرت بالا است، دلیل این نام گذاری آن است که این دستگاه عمل عکس مبدل برق AC به DC متداول را انجام می دهد، اینورترهای دلتا در ظرفیت‌های مختلف موجود می‌باشند. جریان AC تبدیل شده می‌توانند بر اساس نیاز در هر ولتاژ و فرکانسی باشد که بوسیله ترانسفورماتورهای مناسب و مدارها کنترل می شود. اینورتر دلتا VFD درایوهای فرکانس متغیر، درایوهای موتور AC دلتا قادر به کنترل موثر سرعت موتور، بهبود اتوماسیون دستگاه و صرفه جویی در مصرف انرژی می‌باشد. سری‌های مختلف درایو دلتا برای رفع نیازها و برنامه‌های خاص طراحی شده‌اند. برای نمونه، اینورتر CH2000 دلتا دارای IGBT هایی با قدرت درایوهای سری قدیمی B است و در قیمتی پایین‌تر نسبت به سری B ارائه شده است. همچنین دارای توابع پیشرفته برای اپلیکیشن‌های جرثقیل می‌باشد. ساختار درایو C2000 دلتا به صورت ماژولار بوده و برای مصارف سنگین با قیمت مناسب بهترین انتخاب می‌باشد، از جمله ویژگی‌های این درایو قابلیت کنترل پوزشین موتور است که در حقیقت با استفاده از انکودر می‌توان از یک موتور آسنکرون به عنوان یک سروو موتور استفاده کرد و شفت را در موقعیت دلخواه قرار داد. دارای PLC داخلی با ظرفیت برنامه 10 هزار استپی می‌باشد. از کاربرد ها DELTA VFD-C2000 ماشین چاپ، اکسترودر، رول فرمینگ، جرثقیل و تاورکرین، اسپیندل و کمپرسورها … را میتوان نام برد. درایو MS300 دلتا مناسب در گشتاور بالا در سرعت پائین و کاربری های سنگین و عمومی می‌باشد. بسیار پرمصرف در زمینه کنترل گشتاور می‌باشد. اینورتر سری ELW دلتا که دارای کنترلر PID داخلی می‌باشد و برای کاربری‌های عمومی با قیمت اقتصادی و مناسب، پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین درایو برند DELTA در بازار ایران می‌باشد.

سروو موتور دلتا

 سروو موتور دلتا (Servo Motor) در واقع یک موتور الکترونیکی است و بدلیل اینکه از خاصیت لختی (اینرسی) بسیار کمی برخودار هستند امکان تغییر سرعت در کمترین زمان ممکن در آنها وجود دارد، معمولا قطر این موتور ها کم اما درازای آنها زیاد می باشد. این نوع موتور به وسیله یک سیستم کنترل فیدبک ، موقعیت دستگاه، همچنین قدرت و سرعت آن را تغییر می دهد.

سروو موتور های دلتا با توجه به کیفیت و آپشن هایی که دارند بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. (قیمت پایین سروو موتور دلتا) برند های اروپایی با تولید سروو های اقتصادی سعی بر رقابت با برند دلتا داشته اند. هرچند با قیمتی نزدیک به سرووهای دلتا وارد بازار شدند اما به هیچ عنوان کیفیت سرووهای دلتا را ندارند و این برتری سروو موتور دلتا باعث شد پرچم دار سروو موتور در ایران باشد و به عنوان پرمصرف‌ترین سروو موتور در صنعت و ماشین سازی قرار گیرد. برند دلتا حدودا 80 درصد از سهم سروو موتور را در صنایع متوسط و کوچک ایران به عهده دارد. از مزیت های سرو درایو های دلتا می توان به دقت و مقاومت آنها در مقابل نویز خارجی اشاره کرد. همچنین برخی از مدل ها از انکودر مولتی ترن برخوردار هستند. سروو موتور های دلتا برای افزایش قدرت، قابلیت نصب گیربکس از برند های مختلف دارند.

سروو درایو های دلتا هم فرمان داخلی می‌گیرند هم فرمان خارجی، فقط سری های A2 فرمان داخلی می‌گیرند و فرمان خارجی به دو صورت : قطار پالسی  برنامه نویسی توسط PLC به صورت قطار پالس که هر پالس پوزیشن را تعیین میکند و فرکانس این قطار پالس سرعت گردش محور سروو موتور را تعیین می کند. خروجی دیجیتال PLC را به سروو درایو می دهیم.

در انتخاب سروو درایوهای دلتا گشتاور مورد نیاز، سرعت دور موتور، انتخاب سری سروو (A2, A3, B2, B3) بر اساس آپشن ها و قابلیت های برنامه، قطر شفت و ابعاد فلنج برای نصب روی دستگاه می‌باشد.

منبع تغذیه دلتا

مهم ترین ویژگی ها برای انتخاب یک منبع تغذیه، جریان و ولتاژ خروجی منبع تغذیه می‌باشد. در برخی شرایط ممکن است ابعاد و نصب منبع تغذیه دارای اهمیت باشد. منابع تغذیه سوئیچینگ در برابر نوسانات ورودی و خروجی که به وسایل متصل به شبکه، ولتاژ شبکه و هم چنین نوع بار بستگی دارد توانایی خروجی ثابت را دارد. منبع تغذیه دلتا یکی از بهترین و کاربردی ترین منابع تغذیه ی موجود در بازار می باشد. منبع تغذیه برند Delta همچون سایر محصولات این شرکت از تنوع بالایی برخوردار است. این سری از محصولات علاوه بر کیفیت بالا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. به طور کلی درصنعت دو نوع منبع تغذیه مورد استفاده قرار می گیرد: منبع تغذیه خطی و منبع تغذیه سوئیچینگ.(DVPPS0) منبع تغذیه های دلتا بسته به مدل انتخابی به صورت ریلی (DRL-DRP-DVP)، پیچی و کف خواب (PMT- PMC) قابلیت نصب دارند. 

منبع تغذیه دلتا

کنترلر دما دلتا

کنترلر دما یا ترموستات دلتا دستگاه هایی هستند که از آنها برای کنترل و اندازه گیری دما استفاده می‌شود. این کنترلر ها در دو نوع ترموکوپل و مقاومت، تغییر دما را از حسگر دریافت میکنند و داده های اندازه گیری شده را به پردازنده الکترونیکی ارسال میکنند، سپس دستگاه خروجی تغییرات دما را در یک محدوده خاص کنترل می‌کند.کنترل کننده های دمای سری DT دلتا دارای پاسخ خروجی سریع، تنظیم خودکار پارامتر ها و PID دقیق هستندکه با توجه به پشتیبانی از پروتکل ارتباطی Modbus قابلیت اتصال به انواع دستگاه های صنعتی را دارا می باشند. خروجی‌های مختلفی در این کنترلرها تعبیه شده اند که به سیستم‌های مختلف اجازه می‌دهد خیلی سریع به وضعیت کنترل پایدار برسند. علاوه بر این، تمام سری ها با ابعاد نصب بین المللی و همچنین تاییدیه های ایمنی بین المللی CE و UL مطابقت دارند.

کنترلر دما دلتا سری DTM کنترلر دمای ماژولار چند کاناله از جدیدترین، دقیق‌ترین و پرسرعت‌ترین کنترلرهای دما موجود در بازار می‌باشند. این کنترلر ها را می‌توان در حالت Cooling و Heating بصورت همزمان نیز استفاده کرد. گروه های مختلف ماژول‌های DTM می‌توانند از طریق RS-485 به یکدیگر متصل شده و برای کنترل دما تا 1000 نقطه یا بیشتر به کار گرفته شوند. این ماژول دارای مدهای کنترلی, Programmable PID ,ON/OFF , Manual PID  می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر و دانلود مثال‌ و برنامه‌ها این کنترلر لطفا به وب سایت یوزتکنو مراجعه بفرمایید.

سخن پایانی

کلیه محصولات اتوماسیون صنعتی اصلی دلتا با گارانتی 15 ماهه را می‌توانید از طریق سایت نمایندگی دلتا یوزتکنو usetechno.com با تخفیف همکاری خریداری کرده و با بسته بندی مناسب و ایمن در سریع‌ترین زمان ممکن با روش ارسال درخواستی تحویل بگیرید. همچنین شما در صورت نیاز به مشاوره یا راهنمایی در زمینه‌ی خرید محصولات دلتا می‌توانید با تیم فروش یوزتکنو در تماس باشید.

کد خبر: ۲۸۹٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha