۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
توقف ۵ ساعته پروازهای داخلی و خارجی آغاز شد

توقف ۵ ساعته پروازهای داخلی و خارجی آغاز شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: توقف ۵ساعته پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه های مهرآباد ،امام خمینی و پیام آغاز شد.

به گزارش بازار، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ممنوعیت پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه های مهرآباد ،امام خمینی و پیام آغاز شد گفت: از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ هیچ پروازی در این سه فرودگاه نشست و برخاست ندارند.

وی افزود: این توقف پروازهای فرودگاه به دلیل برگزاری مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده و مراتب آن از طریق اطلاعیه هوانوردی سری A شماره ۱۸۴۸ به آگاهی همه کاربران و شرکت‌های هواپیمایی رسیده است.

یازرلو اظهار کرد: بر این اساس از همه مسافران درخواست می‌شود بر اساس ساعت درج شده بر روی بلیت خود در ترمینال‌های فرودگاه جهت انجام تشریفات سفر حاضر شوند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۹۹ یا ۶۱۰۲۱ (اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد) تماس بگیرند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در این بازه زمانی با توجه به اطلاع رسانی های که شده بود هیچ بلیتی فروخته نشده و تمامی پروازهای حج تمتع در فرودگاه امام خمینی در این ۵ساعت متوقف خواهد بود.

وی تاکید کرد: علاوه بر فرودگاه مهرآباد، تمامی فرودگاه‌های داخل پایانه هوایی (TMA) تهران از جمله فرودگاه‌های امام(ره) و پیام نیز در ساعت مذکور پرواز نخواهند داشت.

کد خبر: ۲۸۹٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha