۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
انعقاد ۹۶ فقره قرارداد در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انعقاد ۹۶ فقره قرارداد در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

زاهدان- ۹۶ فقره قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین در سال ۱۴۰۲ در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

علیرضا راشکی در گفت‌وگو با بازار اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ که با شعار سال " مهار تورم، رشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری گردید، تعداد ۹۶ فقره قرارداد واگذاری حق یهره برداری زمین صنعتی با سرمایه گذاران،کارآفرینان و صنعتگران در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: با انعقاد این ۹۶ فقره قرارداد، میزان ۴۶ هکتار زمین صنعتی از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان واگذار شد.

وی بیان کرد: قراردادهای واگذاری حق بهره برداری زمین صنعتی در زمینه های متنوّعی هم چون غذایی،فلزی، غیر فلزی،سلولزی و شیمیایی در شهرک های صنعتی استان منعقد شده است.

راشکی یاد آور شد: با این تعداد قرارداد منعقده در سال ۱۴۰۲،تعداد قراردادهای منعقد شده در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان به ۳۲۴۲ فقره قرارداد رسید.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: «کمیته های پایش طرح های صنعتی و غیر صنعتی» به منظور تعیین تکلیف قراردادهای راکد، آزاد سازی اراضی و واگذاری به سایر متقاضیان، شتاب بخشی در احداث و بهره برداری از طرح های تولیدی و شناسایی موانع و مشکلات پیش روی صنعتگران و کار آفرینان، از ابتدای سال ۱۴۰۲ به صورت مستمر برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری کمیته های پایش طرح های صنعتی و غیر صنعتی نیز در سال جاری تا حصول به نتیجه نهایی ادامه دارد.

کد خبر: ۲۸۹٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha