۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
بازداشت کلاهبردار ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری

بازداشت کلاهبردار ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از بازداشت فرد ایرانی به اتهام کلاهبرداری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری در یکی از کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش بازار، سردار مجید کریمی در این باره اظهار داشت: فردی که تحت پیگرد مراجع قضایی یکی از کشورهای همسایه به اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بود، پس از بازداشت در تهران، برای رسیدگی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: متهم به عنوان مدیرکل شرکتی در یکی از کشورهای همسایه مشغول به کار بوده و با تبانی حسابدار اصلی شرکت اقدام به کلاهبرداری از آن شرکت به میزان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در قالب فروش غیرقانونی محصولات شرکت کرده است.

این مقام انتظامی افزود: پس از شکایت شاکی پرونده در کشور همسایه و اعلام اینترپل، کشور مربوطه اعلان قرمز یا حکم جلب بین المللی علیه وی صادر شد و شناسایی و دستگیری نامبرده را از پلیس بین الملل تهران درخواست نمود که پس از انعکاس موضوع به مرجع قضایی کشورمان در نهایت این فرد هفتم خرداد ماه در تهران شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

رئیس پلیس بین الملل فراجا در ادامه افزود: پس از شناسایی این متهم در کشورمان و بازداشت وی در تهران توسط ماموران انتظامی، متهم به مراجع قضایی معرفی و پس از رسیدگی، برای رسیدگی پرونده، تحویل قوه قضائیه شد.

کد خبر: ۲۸۹٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha