۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
لیست ۱۰ وکیل ملکی و ثبتی برتر در بابل[آپدیت ۱۴۰۳]

لیست ۱۰ وکیل ملکی و ثبتی برتر در بابل[آپدیت ۱۴۰۳]

تجربه ثابت کرده است که استفاده از وکلای حرفه‌ای و مشاوران ملکی مانع از تضییع حقوق شما شده و از ضررهای مالی هنگفت جلوگیری می‌کند.

به گزارش بازار، شاید شما هم تاکنون بارها و بارها شنیده‌اید که برخی از افراد برای انجام معاملات ملکی دچار اشتباه شده و حقوق قانونی آن‌ها به دلیل عدم آگاهی از قوانین و  سوء استفاده کلاهبرداران مورد تعرض قرار گرفته است. این در حالی است که یک وکیل ملکی باتجربه می‌تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند!

تجربه ثابت کرده است که استفاده از وکلای حرفه‌ای و مشاوران ملکی مانع از تضییع حقوق شما شده و از ضررهای مالی هنگفت جلوگیری می‌کند. همچنین، در صورت گرفتار شدن در پرونده‌های ملکی می‌توانید از دانش و تخصص آن‌ها برای دفاع از حقوق خود استفاده کنید. بررسی پرونده‌های حقوقی و کیفری نیز نشان داده است که اغلب این دعاوی با حضور وکلای کاربلد و مجرب با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است. به همین دلیل، همواره توصیه می‌شود که برای حل و فصل گره‌های موجود در پرونده‌های ملکی، قبل از هر کاری به دنبال یک وکیل ملکی برتر باشید.

اما مشکل بسیاری از افراد این است که به وکلای برتر دسترسی ندارند و یا حتی آن‌ها را نمی‌شناسند؛ به همین دلیل، در این نوشتار می‌خواهیم لیست ۱۰ وکیل ملکی برتر در بابل را به شما معرفی کنیم تا در صورت لزوم بتوانید از حضور آن‌ها استفاده کنید. از جمله این وکلا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- دکتر زین العابدین فرهادی

دکتر زین العابدین فرهادی یکی از بهترین وکلای ملکی در استان مازندران و شهر بابل است که تجربه و تخصص کافی برای وکالت پرونده‌های ملکی را دارد. ایشان کارنامه درخشانی در وکالت دعاوی ملکی حقوقی و ملکی کیفری دارند و می‌توانند بهترین گزینه برای بر عهده گرفتن این پرونده‌ها باشند. از جمله دعاوی ملکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دعوی رفع تصرف عدوانی
  • دعوی خلع ید
  • دعوی تخلیه اماکن تجاری
  • دعوی فسخ قراردادهای ملکی
  • دعوی الزام تنظیم سند رسمی
  • دعوی افراز ملک مشاع
  • دعوی جعل اسناد ملکی
  • دعوی فروش غیر قانونی مال غیر
  • دعوی خیانت در امانت

دکتر زین العابدین فرهادی به دلیل تسلط روی قوانین ملکی و نحوه وکالت آن‌ها قادر به پیگیری تمامی دعاوی فوق به بهترین شکل ممکن خواهد بود. علاوه بر آن، برای دعاوی ملکی ثبتی نظیر دعوی ابطال اجرائیه ثبتی، دعوی افراز ملک مشاع و دعوی ابطال مراحل ثبتی نیز می‌توانید روی تخصص و مهارت دکتر فرهادی حساب کنید. ایشان سال‌ها عضو کمیته علمی حقوقی کانون وکلای قوه قضاییه در استان مازندران بوده و به عنوان وکیل پایه یک دادگستری توانایی ارائه ادله قانونی محکم در جهت دفاع از موکل را دارد. بررسی کارنامه دکتر فرهادی نشان می‌دهد که ایشان پرونده‌های ملکی را به خوبی می‌شناسد و با مشکلات حقوقی و کیفری در زمینه املاک بابل آشنایی کافی دارد.

لازم به ذکر است که دکتر زین العابدین فرهادی استاد دانشگاه و پژوهشگر برتر حقوقی بوده و روی قوانین مختلف حقوقی و کیفری مسلط است. ایشان اولین کتاب خود را با نام " قراردادهای نمایندگی تجاری و توزیع بین الملل" در سال ۱۳۹۶ به چاپ رسانده و در برنامه‌های تلویزیونی مختلف نیز به عنوان کارشناس حقوقی حضور پیدا کرده است. بنابراین، برای پیگیری پرونده‌های ملکی نیز دکتر فرهادی، بهترین وکیل ملکی بابل، یک گزینه مطمئن و ایده‌آل خواهد بود.

حال برای آشنایی بیشتر با حوزه‌های فعالیت دکتر فرهادی و سوابق کاری ایشان می‌توانید وارد سایت drzfarhadi.ir شده و نکات مربوطه را مورد بررسی قرار دهید. همچنین به منظور ارتباط مستقیم با ایشان می‌توانید از شماره تلفن ۰۹۱۱۳۱۴۲۴۷۸ استفاده نمایید. دکتر زین العابدین فرهادی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب آماده پاسخگویی به سوالات ملکی شما و ارائه مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی خواهد بود. علاوه بر آن، امکان ارتباط از طریق واتس‌اپ نیز به صورت شبانه‌روزی وجود دارد.

images_1717190993_665a415169b1d.png

۲- مرتضی احمد پور

ایشان وکیل پایه یک دادگستری بوده و تاکنون پرونده‌های مختلفی را با موضوع املاک و مستغلات وکالت کرده است.

۳- محمد حاجیلو

ایشان از جمله وکلای باسابقه در زمینه پرونده‌های ملکی است که با سایر دعاوی حقوقی و کیفری مانند خانواده، طلاق و جرائم اقتصادی نیز آشنایی دارند.

۴- رضا انصاری

ایشان کارشناسی ارشد حقوقی خصوصی و دانش پژوه دکتری فقه و اصول است که روی دعاوی ملکی ثبتی تخصص داشته و به عنوان وکیل پایه یک دادگستری تجربه کافی در این زمینه را دارد.

۵- شهرام نجفی

ایشان یکی از وکلای ملکی باسابقه در تهران است که پرونده‌های مختلفی را با موضوع قراردادهای ملکی مورد پیگیری قرار داده است. از جمله تخصص‌های ایشان می‌تواند به دعاوی خانواده، دعاوی ملکی و دعاوی طلاق اشاره کرد.

۶- محمد روحی

دکتر محمد روحی وکیل پایه یک دادگستری و استاد دانشگاه است که به عنوان یک وکیل باسابقه در استان تهران شناخته می‌شود. ایشان با انواع کلاهبرداری‌های ملکی و قوانین آن آشنا بوده و تجربه خوبی در این زمینه دارد.

۷- سمیه حسنی دخت

ایشان کارشناس ارشد حقوق و وکیل پایه یک دادگستری در استان تهران است که با دعاوی ملکی حقوقی و ملکی کیفری آشنایی داشته و می‌تواند کمک بزرگی برای حل مشکلات موکل باشد.

۸- بهزاد گروسی

ایشان نیز وکیل پایه یک دادگستری بوده که تسلط کافی روی تنظیم قراردادهای ملکی و سایر دعاوی مرتبط با املاک و مستغلات دارد.

۹- مهدی عرشیان

ایشان عضو کانون وکلای دادگستری و از جمله وکلای ملکی شناخته شده در تهران است که مقالات مختلفی را در همایش‌های ملی ارائه داده و تجربه لازم برای وکالت پرونده‌های ملکی را دارد.

۱۰- مسعود اسلامی مهر

ایشان وکیل پایه یک دادگستری بوده که با انواع دعاوی ملکی نظیر جعل اسناد و خیانت در امانت آشنایی دارد و می‌تواند نظرات کارشناسی خود را به موکل ارائه کند.

کد خبر: ۲۸۹٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha