۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
شکست مقاومت ۶۳۲ دلار، دغدغه قیمت بایننس کوین
تحلیل تکنیکال BNB

شکست مقاومت ۶۳۲ دلار، دغدغه قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین با نماد BNB طی ۴۳ روز اخیر توانست به میزان ۲۳ درصد رشد کند و در حال حاضر تنها دغدغه آن، عبور از سقف ۶۳۲ دلاری میباشد.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال بایننس کوین با ارزش بازار ۸۸ میلیارد دلاری در جایگاه چهارم بازار بعد از تتر قرار دارد که تحلیل و بررسی قیمت آن حائز اهمیت میباشد؛ زیرا بایننس کوین توکن بومی صرافی بایننس، اکوسیستم و شبکه بایننس و همچنین بازوی سرمایه گذاری (VC) بایننس محسوب میشود. در ادامه به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت بایننس کوین با نماد BNB خواهیم پرداخت و روند پیش روی آنرا به صورت کامل بررسی خواهیم کرد تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش کنند.

قیمت بایننس کوین طی ۴۳ روز اخیر با افزایش ۲۳ درصدی از محدوده ۵۱۵ دلار به ۶۳۲ دلار رسید و سپس با افت ۶.۶ درصدی مواجه شد که در حال حاضر در محدوده ۵۹۱ دلار قرار دارد. قیمت با عبور از مقاومت داینامیک ۶۰۰ دلار میتواند در گام اول تا هدف ۶۳۲ دلار رشد کند که در صورت عبور از آن، هدف ۷۱۰ دلاری در دسترس خواهد بود. اگر کف ۵۹۰ دلاری در کوتاه مدت از دست برود، حمایت معتبر ۵۴۰ و ۵۱۵ دلار را برای روند نزولی قیمت متصور هستیم؛ البته در نظر داشته باشید که حمایت ۵۱۵ دلار کف معتبر و اثبات شده قیمت در کوتاه مدت میباشد و نباید از دست برود!

شکست مقاومت ۶۳۲ دلار، دغدغه قیمت بایننس کوین

کد خبر: ۲۸۹٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha