۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
آردهای یارانه‌ای قاچاق در خشکه پزی‌های یزد سر درآوردند

آردهای یارانه‌ای قاچاق در خشکه پزی‌های یزد سر درآوردند

یزد- مقادیری آرد یارانه‌ای قاچاق در بازدید شبانه بازرسان از واحدهای نانوایی آزاد پز و خشکه‌پز کشف شد.

به گزارش بازار، اکبر شیریزدانی سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی استان یزد، از نظارت شبانه روزی بازرسان بر واحدهای نانوایی و خشکه‌پزی خبر داد.

وی اعلام کرد: گزارشات متعدد و مکرر مبنی بر اختفا، انبار و جابجایی تعداد آرد نانوایی نوع ۱ و ۲، در سطح استان و روستاها بصورت شبانه، به بازرسان جهاد کشاورزی اعلام میشود، که بررسی موضوع در دستور کار بازرسان سازمان قرار دارد.

وی اضافه کرد: بازرسان با تحقیقات میدانی با تلاش‌ها و بازرسی‌های مجدانه خود، ضمن زیر نظر قرار دادن واحدهای نانوایی آزادپز و خشکه‌پزی موفق به کشف آرد یارانه‌ای میشوند.

شیریزدانی، با اشاره به اینکه آردهای مکشوفه، ضبط میشود، اظهار کرد: این آردها که باید مقصد اصلی آن سفره مردم باشد، بصورت قاچاقی سر از واحدهای خشکه‌پزی در می‌آورد که پس از کشف، به اداره کل غله و خدمات بازرگانی تحویل و در صورت داشتن شرایط بهداشتی مناسب و تاریخ مصرف، به چرخه صحیح توزیع برگشته و بین نانوایی‌ها توزیع می‌شود.

این مسئول ضمن بیان اینکه پرونده افراد متخلف تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می‌شود، افزود: مردم میتوانند در صورت مشاهده هرگونه نقل و انتقال مشکوک و فروش آرد یارانه‌ای، مراتب را جهت بررسی به واحد بازرسی بازار سازمان جهاد کشاورزی گزارش دهند.

کد خبر: ۲۸۹٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha