۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
موافقت احداث ۴۰ جایگاه عرضه سوخت در منطقه فارس صادر شد

موافقت احداث ۴۰ جایگاه عرضه سوخت در منطقه فارس صادر شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: به‌منظور انجام سریع فرایند سوخت‌رسانی، با احداث حدود ۴۰ جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در منطقه موافقت شده است.

به گزارش بازار، اسدالله طاهری دراین‌باره بیان کرد: برای احداث این تعداد جایگاه با هدف توسعه زیرساخت‌ها و تسریع‌ فرایند سوخت‌رسانی در این استان موافقت شده است.

وی با قدردانی از همکاری مالکان و کارکنان مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در ارائه مطلوب سوخت به مردم گفت: مکان‌یابی اصولی و منطقی جایگاه‌ها از اولویت‌های منطقه در صدور مجوز احداث جایگاه‌های تازه به شمار می‌آید و این تعداد جایگاه در استان در حال ساخت است که پیشرفت ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد. همچنین با پیگیری‌های انجام‌شده، هشت‌ باب از این جایگاه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه پاسخ‌گویی کامل به درخواست‌های ثبت‌شده در سامانه ملی مجوزها از اولویت‌های منطقه است، افزود: به‌طور میانگین هر ماه حدود ۱۰ درخواست احداث جایگاه عرضه سوخت از طریق سامانه یادشده ارسال می‌شود.

طاهری تصریح کرد: استان فارس با ۴۵۹ جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی از نظر تعداد جایگاه در رتبه چهارم در کشور قرار دارد که از این تعداد ۳۲۶ جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) و ۱۳۳ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است.

کد خبر: ۲۸۹٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha