۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
بهترین شرکت‌ های نورپردازی نما

بهترین شرکت‌ های نورپردازی نما

شرکت‌ های نورپردازی نما تنوع زیادی دارند و هر کدام در سبک خاصی فعالیت می‌ کنند.

به گزارش بازار، شرکت‌ های نورپردازی نما تنوع زیادی دارند و هر کدام در سبک خاصی فعالیت می‌ کنند. نورپردازی نمای ساختمان‌ ها در مرحله آخر ساخت و ساز قرار می‌ گیرد. این قسمت اولین نقطه ای است که توجه مشتری و افراد را به خود جلب می‌ کند، به همین دلیل نباید اهمیت آن را دست کم بگیرید.

اکثر افراد ترجیح می‌ دهند که نورپردازی نمای ساختمان را به شرکت‌ های نورپردازی نما بسپارند. همه شرکت‌ ها کیفیت کار بالایی ندارند و بهتر است برای دریافت نتایج ایده آل به دنبال بهترین شرکت ها در این زمینه باشید. ملاک تشخیص بهترین مجموعه، میزان خلاقیت، تعداد پروژه‌ های موفق و موارد دیگر است. شرکت سپهر آداک کیش با داشتن سابقه چندین ساله یکی از بهترین‌ ها در زمینه نورپردازی نما به حساب می‌ آید. 

معرفی بهترین شرکت‌ های نورپردازی نما

در ایران شرکت‌ هایی وجود دارند که در زمینه نورپردازی نما حرف اول را می‌ زنند. در ادامه به آن‌ ها اشاره می‌ کنیم:

  • شرکت بانی نو

این شرکت در میان بهترین شرکت‌ های نورپردازی نما قرار می‌ گیرد و با ارائه خدمات منحصر به فرد تلاش می‌ کند تا رضایت مخاطبان را جلب کند. خدمات این شرکت به نوپردازی نمای ساختمان محدود نشده و در زمینه نوپردازی فضای داخلی ساختمان و محوطه ساختمان‌ های مختلف نیز فعالیت دارد. شما می‌ توانید از خدمات این شرکت با بالاترین کیفیت ممکن بهره مند شده و نمای ساختمان خود را به بهترین نحو نورپردازی کنید. 

  • گروه نیکی دیزاین

در میان شرکت‌ های نورپردازی نما، گروه نیکی دیزاین با استفاده از متخصصان و اعضای حرفه ای توانسته است در میان شرکت‌ های برتر قرار بگیرد. از خدمات آن می‌ توان به اجرای انواع سیستم‌ های نورپردازی نما، امنیت سیستم تغذیه و نورپردازی‌های خانگی اشاره کرد. بزرگ‌ ترین مزیت استفاده از خدمات این مجموعه، به کارگیری متخصصان است که باعث می‌ شود پروژه‌ های دریافتی به صورت تخصصی اجرا شوند. طراحی نمای انواع ساختمان‌ ها از خدمات این مجموعه به حساب می‌ آید. 

  • شرکت سپهر آداک کیش

گروه اجرای نورپردازی نما ساختمان

در میان شرکت‌ هایی که به آن‌ها اشاره شد، شرکت سپهر آداک کیش منحصر به فردتر و بهتر از دیگران عمل می‌ کند. این شرکت از متخصصینی تشکیل شده است که خلاقیت و دقت را سر لوحه کار خود قرار می‌ دهند و سعی می‌ کنند پروژه‌ های مختلف در زمینه طراحی نمای ساختمان را به بهترین نحو اجرا کنند. 

استفاده از مواد اولیه با کیفیت ویژگی اصلی این شرکت بوده و از آن‌ ها در پروژه‌ های مختلف با توجه به بودجه موردنظر استفاده می‌ شود. رضایت مشتریان از پروژه‌ های مختلف باعث شده است که روز به روز بر تعداد آن‌ ها افزوده شود. خدمات این شرکت علاوه بر نمای ساختمان، در مورد تولید انواع درب و پنجره و تولید شیشه‌ های پیشرفته می‌ باشد. در نتیجه، امکان استفاده از خدمات پس از فروش را نیز خواهید داشت. نوآوری، توجه به محیط زیست، داشتن صداقت و تنوع و یکپارچگی در اجرای پروژه‌ ها باعث شده است که این شرکت به صورت متمایز عمل کرده و در دسته بهترین شرکت‌ های نورپردازی نما قرار بگیرد.

  • شرکت نوریون

اگر به دنبال بزرگ‌ ترین شرکت برای مشاوره و اجرای نمای بیرونی قصر هستید، شرکت نوریون بهترین انتخاب در این زمینه خواهد بود. با داشتن کادر حرفه ای و با سابقه، پروژه‌ های بزرگ قابل انجام هستند و می‌ توانید نظرات سایر افراد در مورد این شرکت را نیز بدانید. 

  • شرکت RGE

این شرکت در امارات متحده عربی و اولین بار در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد. این شرکت از یک آزمایشگاه خوب برخوردار است و به شما اجازه می‌ دهد که از ایده‌ های بکر و منحصر به فرد بهره مند شوید. می‌توان گفت که شرکت rge طراحی و اجرای بهترین  و بزرگ‌ ترین پروژه‌ های نوپردازی را بر عهده دارد. 

  • شرکت نماتکس

این شرکت در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است  و نام تجاری آن شرکت نورپردازی رسام نور نمای سیمای شهر است. علاوه بر اجرای نورپردازی نمای ساختمان‌ های مختلف، در زمینه واردات قطعات مختلف نورپردازی نیز فعالیت می‌ کند. این شرکت با توجه به این که وارد همکاری با برخی از شرکت‌ های بین المللی شده است، در دسته بهترین شرکت‌ های نورپردازی نما قرار می‌ گیرد. در نتیجه، در انجام پروژه‌ های بزرگ موفق خواهد بود. 

  • شرکت نما دیزاین

نما دیزاین یکی از بهترین شرکت‌ ها است که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۲ شروع کرده است. استفاده از تجهیزات به روز و دانش زیاد باعث شده است که تا به حال در پروژه‌ های بزرگی شرکت داشته باشد. این شرکت می‌ تواند طراحی و اجرای نورپردازی نمای پروژه‌ های مسکونی، اداری و تجاری را بر عهده بگیرد. 

  • شرکت رادان

این شرکت با داشتن پانزده سال سابقه در زمینه نورپردازی ساختمان توانسته است به شکل موفقی در این زمینه عمل کند. تیم این شرکت تلاش می‌ کنند تا با استفاده از دانش روز و خلاقیت به بهترین شکل پروژه‌ های دریافتی را به اتمام برسانند. رضایت مشتریان از عملکرد شرکت رادان بسیار بالا است و می‌ توانید نورپردازی ساختمان‌ های خود را به آن بسپارید. 

شرکت‌ های نورپردازی نما چه خدماتی را ارائه می‌ دهند؟

شرکت های نورپردازی ساختمان

شرکت‌ های نورپردازی نما معمولا خدمات مختلفی ارائه می‌دهند که عبارتند از:

  • طراحی نورپردازی نمای ساختمان‌های مسکونی اعم از خانه‌ های ویلایی، آپارتمان، برج‌ ها و مجمتع های مسکونی
  • اجرای نورپردازی ساختمان‌ ها و مراکز تجاری، اداری و فرهنگی مانند فرهنگ سراها، مدارس و مراکز خرید
  • نورپردازی نمای ساختمان‌ های خدماتی مانند بیمارستان‌ ها 
  • اجرای نورپردازی بناهای فرهنگی و ساختمان‌ های موجود در فضای شهری 

ملاک تشخیص بهترین شرکت‌ های نورپردازی نما چیست؟

شرکت‌ های زیادی وجود دارند که در زمینه نورپردازی نما خدمات خود را ارائه می‌ کنند، اما همه آن‌ ها در لیست بهترین‌ها قرار نمی‌ گیرند. معمولا شرکت‌ های برتر خدمات خاصی ارائه می‌ کنند که از دیگر خدمات متمایز است و باعث می‌ شود که مشتریان بیشتری به سمت آن‌ ها جذب شود. بیشتر این شرکت‌ ها پروژه‌ های بزرگ را در اختیار دارند که تمامی آن‌ ها توسط متخصصین انجام می‌ شود.

برای شناخت بهترین شرکت‌ های نورپردازی نما باید تعداد پروژه‌ های موفق را در نظر بگیرید. 

شرکت‌ هایی که تعداد پروژه موفق زیادی دارند را انتخاب کرده و با آن‌ ها تماس بگیرید. سپس از بین آن‌ ها با توجه میزان تعرفه و موارد  دیگر بهترین گزینه را انتخاب کنید. شرکت‌ هایی که جز بهترین‌ ها قرار می‌ گیرند، معمولا از ایده‌ های جدید و خلاقیت زیادی در کار خود استفاده می‌ کنند که همین امر باعث می‌شود منحصر به فرد باشند.

کد خبر: ۲۸۹٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha