۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
۵ تکنیک پوشیدن شلوار جین با شومیز

۵ تکنیک پوشیدن شلوار جین با شومیز

ست شومیز و شلوار لی یکی از ست های مورد علاقه ی هر بانوی شیک پوشیست که می خواهد در همه جا استایلی زیبا داشته باشد.

به گزارش بازار، ست شومیز و شلوار لی یکی از ست های مورد علاقه ی هر بانوی شیک پوشیست که می خواهد در همه جا استایلی زیبا داشته باشد. اما اگر همین استایل جذاب با ترکیب نادرست انتخاب شود، ظاهری نه چندان خوشایند به وجود می آورد. برای این که از چنین اتفاقی پیشگیری کنید باید تکنیک های پوشیدن شلوار جین با شومیز را بدانید تا بتوانید برای شومیز مورد علاقه ی خود شلوار جین مناسب آن را پیدا کنید و یا بالعکس. در این مقاله ما ۵ تکنیک را به شما آموزش می دهیم تا با کمک آن بتوانید ست شومیز و شلوار جین مورد علاقه خود را داشته باشید. 

۵ تکنیک پوشیدن شلوار جین با شومیز

بسیار اتفاق افتاده که می خواهید به یک مهمانی بروید ولی تمایلی به پوشیدن پیراهن یا دامن نداشته اید. یا حتی از پوشیدن شلوارهای پارچه ای نیز امتناع ورزیدید. در چنین مواقعی برای انتخاب شلوار مناسب با شومیز مجلسی می توانید از انواع شلوار جین استفاده نمایید تا استایلی اسپرت و شیک داشته باشید. اما برای رسیدن به چنین ست و تیپی باید نکاتی را رعایت کنید و یک سری ترفند و تکنیک هایی را به کار گیرید تا استایلی فوق العاده بسازید. تکنیک هایی همچون:

۱- تضاد رنگی را در نظر بگیرید

اولین آیتمی که باید در هنگام تنظیم کردن ست شومیز و شلوار جین به آن دقت کنید، هماهنگی رنگ شلوار و شومیز است. اگر بهترین و زیباترین شومیز و شلوار جین را هم داشته باشید ولی رنگ آن ها باهم جور نباشد، ظاهری ناخوشایند به شما می دهد. یکی از راه هایی که می توانید برای انتخاب رنگ درست شومیز و شلوار استفاده کنید اینست که شومیز های تیره را با جین سفید یا روشن ست کنید و یا برعکس شومیزهای روشن را با شلوار جین تیره استفاده کنید. تطابق رنگی یکی از مهم ترین کارهاییست که باید در هنگام ست کردن لباس ها داشته باشید.
تضاد رنگی بسیاری مواقع می تواند ظاهری جذاب و خاص بسازد. بر همین اساس برای ست شومیز و شلوار جین می توانید شومیزهای تیره خود را با شلوار جین سفید یا روشن بپوشید. یا برای ست شومیز روشن با شلوار جین تیره نیز می توانید یک شومیز سفید به همراه شلوار جین ذغالی یا سورمه ای تیره انتخاب کنید. این ترکیب همیشه جزو ست های خاص و منحصر به فرد می باشد. برای اکسسوری نیز از طلاهای ظریف به همراه کیف و کفش پاشنه بلند مشکی می توانید استفاده نمایید. این استایل همیشه در تمامی مراسم ها زیبایی خاص و خیره کننده ای دارد.

۲- طرح لباس سادگی را پوشش می دهد

ست شومیز و شلوار لی می تواند خیلی جذاب باشد اگر با ترکیب طرح درست انتخاب شده باشند. همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که برای داشتن استایلی زیبا و شیک باید سعی کنید سادگی را در اولویت کار خود قرار دهید. بنابراین طبق این نکته اگر شلوار جین زنانه شما طرح دار است، پس بهتر است شومیز خود را ساده و تک رنگ انتخاب کنید. بالعکس اگر شلوار جین شما ساده بود می توانید شومیز طرح دار انتخاب نمایید. نکته ای که در این جا وجود دارد اینست که همیشه باید سعی کنید بخش کمی از ست لباس شما طرح دار باشد. هرچند که اگر همه ی اجزای استایل شما ساده باشد باز هم زیبا و شیک به نظر خواهد رسید ولی برای افرادی که این میزان سادگی را دوست ندارند پیشنهاد می کنیم یک بخشی از لباس خود را طرح دار انتخاب نمایند.

۳- جنس شومیز تعیین کننده است

شاید گمان کنید شلوار مناسب با شومیز مجلسی به هیچ وجه از بین شلوارهای جین نمی تواند باشد. این تصوری کاملاً اشتباه است. برخی از شلوارهای جین به ویژه در مدل های جذب و اسکینی با رنگ تیره می تواند استایلی کاملاً شیک و مجلسی برای شما بسازد. کافیست جنس شومیزی که انتخاب می کنید با نوع مهمانی سازگاری داشته باشد.
اگر به یک مهمانی رسمی دعوت شده اید بهتر است شومیزی بپوشید که جنس کلاسیک و رسمی و دوخت مناسب داشته باشد. انواع پارچه های کرپ، ابریشم، گیپور و موارد این چنینی کاملاً مجلسی بوده و مناسب ست شومیز و شلوار جین می باشند. پارچه های حریر نیز گزینه ی خوبی هستند ولی اگر از بدن نما بودن آن ها ناراضی هستید می توانید از جنس ضخیم تر یعنی کرپ مازاراتی استفاده کنید و یا از یک تاپی که همرنگ با شومیزتان است در زیر لباس بپوشید.

استایل شلوار جین با شومیز

۴- مدل های مختلف را در نظر داشته باشید

یکی از تکنیک های ست شومیز و شلوار لی ترکیب مدل های دیگر با ست مورد نظرتان است. به عنوان مثال می توانید از یک تیشرت ساده در زیر شومیز جلو باز به همراه شلوار جین استفاده کنید. این ست یک استایل کژوال و اسپرت است که به همراه کفش کتانی و کیف مدل کج تکمیل می شود. فقط دقت کنید اگر شومیز شما طرح دار است از همان قاعده ای که در قسمت قبل گفته شد باید پیروی کنید. یعنی تیشرت طرح دار مستلزم شومیز تک رنگ و شومیز طرح دار مستلزم تیشرت تک رنگ می باشد. این استایل را هم در فصل گرما و هم در فصل سرما می توانید استفاده کنید. کافیست جنس شومیز و تیشرت خود را مناسب با آب و هوا انتخاب نمایید.
تنوع در مدل فقط مختص به شومیز یا لباس های بالاتنه نیست. شما می توانید از انواع شلوارهای جین مدل دار برای ترکیب استایل کژوال و اسپرت خود استفاده کنید. به عنوان مثال شلوار جین زاپ دار که این روزها بسیار ترند شده می تواند یک انتخاب ایده آل باشد. یا حتی شلوار جین هایی که دارای سنگشور می باشند برای ست شومیز و شلوار جین در استایل اسپرت مناسب می باشند.

۵- سایز لباس معیاری تاثیرگذار است

یکی از مهم ترین تکنیک هایی که می توان با کمک گرفتن از آن ست شومیز و شلوار جین خود را جذاب تر کرد، انتخاب سایز مناسب لباس است. همیشه سعی کنید در هنگام خرید لباسی را خریداری نمایید که با سایز و فرم بدن شما سازگار باشد و نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ باشد. البته بعضی لباس ها با مدل گشاد و آزاد دوخته می شوند که به آن ها اورسایز گفته می شود. حتی برای این مدل شومیزها نیز باید سایزی را انتخاب کنید که اصطلاحاً در بدن شما بنشیند.
برخی از بانوان دارای فرم بدنی هستند که کمر آن ها باریک و قسمت پایین تنه یعنی باسن و پاهای درشت تری دارند. این افراد مجبور هستند که شلوار بزرگتر از سایز کمر خود انتخاب کنند تا در قسمت پاها و باسن شلوار اندازه تن باشد. اگر شما هم جزو این افراد هستید پس از خرید شلوار آن را نزد خیاط برده و قسمت کمر شلوار را به سایز و اندازه خود تغییر دهید. اما در خصوص افرادی که خیلی لاغر هستند باید به این نکته دقت کنند که بهتر است شلوار و شومیز خود را کمی آزادتر انتخاب نمایند تا فرم بدنشان را پُر تر نشان دهد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا به صورت تخصصی در حوزه فروش لباس زنانه و مردانه فعالیت می کند و انواع شومیز و شلوار جین را عرضه می نماید. برای خرید شومیز جدید و شلوار جین شیک می توانید به سایت پادمیرا مراجعه کنید.

ست شومیز با انواع شلوار جین

برای به کار گیری هر کدام از تکنیک های گفته شده در ست شومیز و شلوار لی باید کمی از خلاقیت خود کمک بگیرید تا بتوانید شلوار مناسب با شومیز مجلسی را کنار هم ست کنید. به همین منظور ما چند پیشنهاد برای شما آورده ایم تا با کمک آن ها بتوانید کمی ایده بگیرید که عبارتند از:

- شومیز با شلوار بگ لی 

برای ست شومیز با شلوار جین بگ می توانید از انواع شومیزهای اسپرت و اورسایز استفاده کنید. به دلیل این که شلوار بگ اساساً مدلی اسپرت و کژوال می باشد، بهتر آن است شومیزهایی با آن ست شود که اسپرت یا کژوال باشند. البته شومیزهایی از جنس کرپ نیز برای این استایل مناسب است ولی همانطور که گفته شد باید در مدل های اورسایز یا سرشانه افتاده دوخته شده باشند. کتونی سفید و کیف کج چسبان به همراه یک گردنبند بلند و با طرحی اسپرت تکمیل کننده ی استایل می باشند.

استایل شومیز با شلوار لی جذب

- شومیز با شلوار لی جذب

ست شومیز و شلوار لی جذب برای اغلب مهمانی ها مناسب است. چرا که شلوار لی جذب جزو مدل های نیمه رسمی محسوب شده و در مجالس و مهمانی های نیمه رسمی استفاده می شود. شما می توانید از یک شومیز مشکی یا قرمز به همراه شلوار جین جذب سورمه ای بسیار تیره برای ساختن یک استایل خیلی جذاب استفاده کنید. کفش پاشنه بلند مشکی یا قرمز به همراه کیف دستی همرنگ کفش و یک ست گردنبند و گوشواره طلایی می تواند تکمیل کننده استایل شما باشد.

- شومیز با شلوار جین مام استایل

اساس شلوار جین مام استایل، اسپرت بوده و بیشتر برای ترکیب شدن با شومیزهای اسپرت استفاده می شود. این شلوار به دلیل فاق بلندی که دارد تا بالای باسن را پوشش می دهد و باعث بزرگ تر دیده شدن آن می شود. همچنین آزاد بودن این شلوار یکی از مزیت هاییست که باعث می شود شما با آن احساس راحتی داشته باشید. انواع شومیزهای اسپرت مانند چهارخانه یا تک رنگ با دکمه های باز و یک تیشرت اسپرت در زیر آن زیبایی استایل شما را کامل می کند. کتونی رنگی و یک کیف مشکی کمری تکمیل کننده ی استایل می باشند.

- شومیز با شلوار جین فاق بلند

شلوار مناسب با شومیز مجلسی معمولاً از شلوارهای فاق بلند انتخاب می شود. برای ست شومیز و شلوار لی فاق بلند می توانید انواع شومیزهای حریر، کرپ، ابریشم و جنس های این چنینی که مناسب مجالس و مهمانی هاست استفاده کنید. کفش مشکی پاشنه بلند و یک کیف رو شانه ای ظریف به همراه ست اکسسوری ظریف تکمیل کننده ی این استایل است.

خرید اینترنتی لباس زنانه 

ست شومیز و شلوار جین یکی از ست هایی است که در کمال سادگی می توانید شیک پوش بنظر برسید. اما در انتخاب بهترین شلوار جین و شومیز برای استایل کردن باید مواردی از قبیل رنگ، مدل، جنس، سایز و طرح شومیز و شلوار را در نظر بگیرید. همینطور برای خرید ست شومیز و شلوار جین شیک و جدید می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی پادمیرا به آدرس padmira.ir مراجعه کنید. سایت پادمیرا به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه فعالیت می کند و انواع شومیز و شلوار جین را عرضه می نماید. 

padmira.ir

کد خبر: ۲۸۹٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha