۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
سکوت "بذرپاش" برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ا تعیین سقف اجاره بها برای تهران قطعی است
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به "بازار":

سکوت "بذرپاش" برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ا تعیین سقف اجاره بها برای تهران قطعی است

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعیین سقف اجاره بهای برای تهران قطعی است و تا شنبه این موضوع انجام می شود اما در پاسخ به ورود برای انتخابات ریاست جمهوری سکوت کرد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: مهرداد بذرپاش در حاشیه مراسم افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن در پرند در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بازار که پرسید اگر اجازه دهید یک سوال سیاسی بپرسم آیا برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کنید؟ پاسخی نداده و سکوت کرد.

او در پاسخ به این پرسش خبرنگار خبرگزاری بازار که پرسید آیا با توجه به اینکه نرخ تورم در تهران بالاتر از ۳۰ درصد است سقف اجاره بها برای تهران نیز نهایی و تعیین شده است؟ گفت: تهران هنوز گزارش تعیین سقف خود را ارائه نداده است.

او ادامه داد: به شورای مسکن استان تهران اعلام کرده ام که این هفته سقف اجاره بها برای تهران تعیین و نهایی شود.

بذرپاش تاکید کرد: برای اینکه به جزییات بیشتری برسیم فردا جلسه ای با همکاران خود دارم که موضوع تعیین سقف اجاره بها برای تهران نهایی شود تا ابلاغ شود.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش خبرنگار خبرگزاری بازار که پرسید نرخ تورم در تهران بالاتر از ۳۰ درصد است آیا سقف اجاره بها برای تهران تعیین می شود؟ خاطر نشان کرد: برای تهران نیز سقف اجاره بها تعیین می شود. اما تا چند روز آینده نیز صبر کنید تا نتیجه نهایی شود.

بذرپاش با بیان اینکه در راستای تکمیل پروژه نهضت ملی مسکن در تمام استان‌ها برنامه افتتاح و بهره‌برداری داریم، اظهار داشت: طبق توافقاتی که با استان‌ها داریم هر هفته افتتاح‌هایی در استان‌های مختلف در حال برگزار است. همزمان علمیات کلنگ‌زنی واحدهای جدید انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در استان تهران بیش از ٢۶ هزار ٨٠٠ واحد نهضت ملی مسکن تقدیم مردم می‌شود.ساخت  ٣٨ هزار واحد نهضت ملی مسکن هم از امروز شروع خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکل تامین زمین در استان تهران در تعدادی از شهرهای جدید حل شد، گفت: در استان تهران ساخت مساکن مهر  در حال اتمام است و در روزهای گذشته هم بیش از ۶۴٠٠ واحد مسکن مهر را به مردم تحویل دادیم .

بذرپاش با اشاره به افتتاح واحدهایی در پرند افزود: در همین سایت شهید جمهور دو بار در سال گذشته حضور داشت اما امروز نبود که ببیند همان واحدها که پیگیر ساخت آن بود به مردم تحویل می‌شود و چه شادی نصیب مردم شده‌است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه پروژه نهضت ملی مسکن در دولت بعد دنبال می‌شود، تاکید کرد: تا زمانی که باشم تحقق وعده‌های رییس جمهور را دنبال می‌کنم. هر رییس جمهوری که بیاید پروژه نهضت ملی مسکن ادامه پیدا می‌کند و ساخت مسکن قانون است و الان هم مسیر خوبی شروع شده‌است. ساخت ٢ میلیون و ۶٠٠ هزار  نهضت ملی مسکن شروع شده است و به سرعت ادامه دارد.

کد خبر: ۲۸۹٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha