۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
شهرستان طارم یکی از بهترین معادن شن و ماسه در شمال استان زنجان را دارد
رئیس سازمان صمت زنجان:

شهرستان طارم یکی از بهترین معادن شن و ماسه در شمال استان زنجان را دارد

زنجان-گلشی فرد،رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: شهرستان طارم به واسطه رودخانه‌های متعدد و برخی کوهپایه‌های شنی خود یکی از بهترین معادن شن و ماسه در شمال استان زنجان را دارد.

مجید گلشنی فرد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۱۲ واحد شن و ماسه در شهرستان طارم فعالیت دارد که ۶ واحد آن آبرفتی و ۶ واحد دیگر کوهی است،گفت: شهرستان طارم به واسطه رودخانه‌های متعدد و برخی کوهپایه‌های شنی خود یکی از بهترین معادن شن و ماسه در شمال استان زنجان را دارد.

وی بر لزوم رفع دغدغه مردم شهرستان طارم در فعالیت قانونمند معادن و واحدهای تولید شن و ماسه تاکید کرد و بیان داشت: به این موضوع، پایبند هستیم و رفع آن را در اولویت قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان،بر لزوم جلوگیری از برداشت غیر قانونی از بستر رودخانه قزل اوزن در این منطقه تاکید کرد و بیان داشت: برداشت‌های غیرمجاز در عملکرد بستر رودخانه تداخل ایجاد می‌کند و خطر بروز سیلاب را افزایش می‌دهد بنابراین باید جلوی تداوم عملیات برداشت باید گرفته شود.

گلشنی فرد تاکید کرد: در سال گذشته ۱۴ فقره مجوز برداشت در این منطقه به مساحت ۱۷۰ متر مکعب و به میزان ۲۰ هزار تن صادر شده است. ️

کد خبر: ۲۸۹٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha