۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی شهرک ۱۲۰۰ واحدی جوانان در تبریز
شهردار تبریز خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی شهرک ۱۲۰۰ واحدی جوانان در تبریز

تبریز- شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی برای احداث پروژه بزرگ شهرک ۱۲۰۰ واحدی جوانان در تبریز خبر داد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در یکصد و نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه رفع خطر از ۴۸ هکتار بافت ناکارآمد تبریز منتظر احداث شهرک جدید جوانان است افزود: ۱۰ هکتار از اجرای این پروژه به شهرداری تبریز تحویل شده است.

وی گفت: پروژه شهرک جوانان بر اساس تکلیف شورا در سال گذشته در زمینی حدود ۱۰ هکتار از اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری تحویل و مطالعات آن انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه مناقصه این پروژه با شرکت پیش ساخته انجام و تجهیز کارگاه شده است اظهار کرد: برای این پروژه ۱۲۰۰ واحد مسکونی در ۱۰۹ بلوک پیش بینی شده است.

هوشیار در ادامه ارائه گزارش خود از آخرین وضعیت شهرک جوانان تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۱۵ درصد بوده و قرار است هر ۱۰۹ بلوک با سه طبقه و هر طبقه ۳ واحد مسکونی احداث شود.

به گفته هوشیار این پروژه تا به امروز حدود ۴۰ میلیارد تومان صورت وضعیت تنظیم و به صورت همزمان عملیات اجرایی بلوک ABCDE شروع شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مصمم هستیم طبق برنامه ریزی های انجام یافته اگر مانعی پیش نیاید تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در عین حال یادآور شد: مطالعات این پروژ زمان بر بود و تحویل زمین نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی با تاخیر مواجه شد که به همین دلیل از بهمن سال گذشته خاکبرداری شروع شده و تلاش داریم تا پایان سال جاری اسکلت بندی پروژه به اتمام برسد.

وی یادآور شد: تامین زیرساخت‌های این شهرک در کنار جنگل کاری ۵۰ هکتار این پروژه بر عهده دولت است و مقرر

کد خبر: ۲۸۸٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha