۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
۱۵ هزار کارگاه تولیدی و صنعتی در استان زنجان به صورت هوشمند بازرسی می شوند
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان:

۱۵ هزار کارگاه تولیدی و صنعتی در استان زنجان به صورت هوشمند بازرسی می شوند

زنجان-عزیزخانی،مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان،گفت: ۱۵ هزار کارگاه، شرکت تولیدی و صنعتی در استان زنجان به وسیله جی پی اس و نرم‌افزاری به صورت هوشمند بازرسی می شوند.

محمود عزیز خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، از فعالیت ۱۵ هزار کارگاه، شرکت تولیدی و صنعتی در استان زنجان خبر داد و گفت: به وسیله جی پی اس و نرم‌افزاری که از طریق تبلت در اختیار بازرسان سازمان تامین اجتماعی قرار داده شده است، تمامی کارگاه‌ها به صورت هوشمند مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی بیمه‌ای این اداره کل بر کارگاه ها، شرکت‌های تولیدی و صنعتی بسته به نوع فعالیت‌های آنان متغیر بوده و در طول سال انجام می‌شود،ابراز کرد: یکی از مزایای این برنامه پایش لیست بیمه‌ای کارگران مشغول به کار است.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هوشمند شدن بازرسی‌ها موجب شده تخلفاتی که پیش از این وجود داشت به حداقل برسد.

عزیزخانی تاکید کرد: طبق برنامه کارگاه‌هایی که از بیمه کمک دولتی و یا فصلی می‌گیرند به طور معمول بازرسی آنها هر چهار ماه انجام می‌شود.

وی افزود: این اداره کل، در دو شاخه بیمه‌ای و درمانی نیز با تمام قدرت و با هفت شعبه دائمی در بحث بیمه‌ای خدمت رسانی می‌کند.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: یک شعبه اقماری، چهار کارگزاری اصلی و در بخش درمان نیز ۲ بیمارستان و پنج درمانگاه خدمات مورد نیاز را به گروه‌های هدف ارائه می‌کنند.

کد خبر: ۲۸۸٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha