۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
معرفی بهترین سایت ساز ایرانی در سال ۱۴۰۳

معرفی بهترین سایت ساز ایرانی در سال ۱۴۰۳

در دنیای امروز با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی تمامی کسب و کار ها دستخوش تغییرات زیادی شده و حتی برخی به کلی نابود شدند.

به گزارش بازار، در دنیای امروز با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی تمامی کسب و کار ها دستخوش تغییرات زیادی شده و حتی برخی به کلی نابود شدند. در این میان کسانی که خود را با این پیشرفت وقف دادند به موفقیت های چشم گیری رسیدند. یکی از این تغییرات حرکت به سمت کسب و کاری های اینترنتی می باشد امروزه داشتن یک سایت اینترنتی از ضروریات برای هر کسب و کار های بزرگ و کوچک می باشد. اما راه اندازی یک سایت نیازمند دانش فنی، منابع مالی و افراد متخصص است که تامین این موراد برای یک کسب و کار نو پا بسیار دشوار و بعضا غیر ممکن است. اما مسئله فقط به ساخت سایت محدود نمی شود. پس از ساخت سایت چه باید کرد؟ چگونه از سایت به در آمد برسیم؟ چگونه بازدید کنندگان سایت را به مشتری تبدیل کنیم؟ و هزاران سوال دیگر از این دست.

در همین راستا تصمیم گرفتیم با یکی از سایت ساز های موفق در این حوضه مصاحبه ای داشته باشیم. سایت ساز زرین انتخاب ما بود. سایت ساز زرین از تابسان ۱۳۹۰ با هدف سر و سامان دادن به اوضاع نابسامان طراحی سایت در ایران اقدام به راه اندازی سامانه سایت های آماده کرد. سایت ساز زرین با درک فرصتی عالی که اینترنت در اختیار افراد خصوصا کسب و کار ها قرار داده است تلاش خود را کرده تا تمامی کسب و کار ها بتوانند به سریع ترین زمان ممکن به اهداف خود برسند.

طراحی سایت حرفه ای، شروع رونق کسب و کار شما

اگر تا به الان سایت خود را راه اندازی نکرده اید، مطمئن باشید فرصت های بسیاری را برای گسترش کسب و کار خود از دست داده اید، مطمئنا راه اندازی و ساخت یک سایت حرفه ای می تواند تاثیر چند برابری در فروش و رونق کسب و کار شما داشته باشد. با راه اندازی و یا ساخت یک سایت حرفه ای، به راحتی می توانید هزینه های خود را کاهش و فروش خود را افزایش دهید و در کلیت بازدهی کسب و کار خود را افزایش دهید. خرید سایت از سایت ساز زرین مزایای بسیاری دارید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

۱-ساخت سایت برای همه کسب و کار ها: این سایت ها می توانند در دسته بندی های مختلفی مانند فروشگاهی، خبری، آگهی، دانلودی، شخصی، و ده ها دسته بندی دیگر وبسایت خود را سفارش دهند.

۲-پایه ترین نیاز هر سایت وجود هاست و دامنه می باشد: برخی از سایت ساز ها تنها قالب سایت را در اختیار شما قرار می دهند و شما مجبور به تهیه هاست و دامنه به صورت جداگانه هستید. در صورتی که اگر سایت خود را از سایت ساز زرین تهیه کنید هاست و دامنه به مدت یکسال به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و در طول مدت این یکسال نیازی به تمدید نخواهید داشت.

۳-تیم سایت ساز زرین نهایت تلاش خود را کرده تا موارد و نکات امنیتی به صورت کامل بر روی سایت خریداران اعمال شود تا در ادامه کار هیچ مشکل امنیتی برای آن ها به وجود نیاید.

۴- سایت ساز زرین در سایت های مشتریان خود از قالب هایی مانند المنتور با طراحی اختصاصی مطابق با سلیقه شما استفاده می کند، بنابرین مشتریان می توانند صفحات مورد نیاز کسب و کار خود را به میل و سلیقه خود به وجود آورده و یا تغییر دهند.

۵- یکی از مزیت های سایت ساز زرین پشتیبانی دائمی و رایگان از سایت ها می باشد. به این صورت که در مواقع به وجود آمدن مشکل به کمک کارشناس مربوطه می توانید مشکل خود را درسریع ترین زمان ممکن بر طرف کنید. تنها در صورتی نیاز به پرداخت مبلغ دارید که تغییرات مورد نظر شما نیازمند افزونه های پولی نباشد در غیر این صورت پشتیبانی به صورت کاملا رایگان در اختیار تمامی مشتریان قرار می گیرد.

۶- از موراد مهم یک سایت سئو اولیه می باشد. که در اغلب سایت ساز ها رعایت نمی شود که سایت ساز زرین این امکان را هم در اختیار خریداران خود قرار داده است.

۷- یکی دیگر از مزیت های سایت ساز زرین تست رایگان ۷ روزه سایت توسط خریدار می باشد. خریداران می توانند بدون پرداخت هزینه و به صورت کاملا رایگان به مدت ۷ روز از دموی سایت خود استفاده کنند و در صورت مورد تایید بودن خرید خود را تکمیل نمایند.

۸- از دیگر مزیت های که خریداران سایت زرین از ان بهره مند می شوند فرصت ۲۱ روزه تعویض سایت است. به این صورت که خریداران پس از خرید به مدت ۲۱ روز این فرصت را دارند تا سایت خریداری شده را با یک سایت دیگر از همان دسته انتخابی تعویض نمایید.

۹- تیم سایت ساز زرین همواره در تلاش هستند تا خریداران در نتایج برتر گوگل قرار بگیرند. به همین جهت خدمات مختلف سئو را به مشتریان خود و کاربرانی که هنوز مشتری ما نیستند ارائه دهند.

۱۰- فروشگاه ساز سایت ساز زرین دارای یکی از بهترین فروشگاه ساز های حال حاضر کشور است. با فروشگاه ساز زرین شما می تونید به صورت حرفه ای و کمتر از ۵ دقیقه سایت فروشگاهی خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید.

مزیت سایت ساز زرین در مقایسه سایر سایت ساز ها

هدف سایت ساز زرین از ابتدا این بوده که یک سامانه سایت ساز جامع برای افراد مختلف فراهم کند تا تمامی نیاز های کاربر در حوضه کسب و کار اینترنتی مانند ساخت و راه اندازی سایت، ویرایش قالب با توجه به نیاز ها، ثبت دامنه و میزبانی هاست و... را تامین کند. برخی از مزیت های سایت ساز زرین نسبت به رقبای خود ارائه خدمات منحصر به فردی مانند:

اپلیکیشن موبایل: همراه ارائه سایت های فروشگاهی (پلن فوق حرفه ای و پیشرفته) اپلیکیشن فروشگاهی موبایل هم ارائه می شود که کاربران شما میتوانند به راحتی و بدون مشکل نسبت به خرید محصولات یا خدماتتون از طریق اپلیکیشن بدون نیاز به ورود به سایت خریداری کنند.

پشتیبانی ویژه: اولین و مهم ترین رسالت سایت ساز زرین پشتیبانی کاربران گرامی است، از ابتدای خرید تا طراحی و راه اندازی سایت به صورت گام به گام در کنار مشتریان خواهد بود.

۵ نکته مهم از طرف تیم سایت ساز زرین که باید قبل از خرید سایت برای جلوگیری از بروز مشکل باید در نظر داشته باشید.

۱-در زمان خرید دقت کنید حتما دامنه و هاست به اسم خود شما ثبت شود. برخی شرکت های رقیب هاست هاست و دامنه را به اسم خودشان ثبت می کنند که ممکن است در زمان قطع همکاری حاضر به انتقال هاست و دامنه نشوند و مشکلاتی برای شما و برندی که دارید ایجاد کنند.

۲-شما به عنوان خریدار باید قابلیت انتقال سایت را داشته باشید. بسیاری از سایت ساز ها این امکان را به مشتریان خود نمی دهند که این به معنی وابستگی خریدار به سازنده سایت است. به نوعی وجود و رشد سایت شما بستگی به وجود سازنده دارد و اگر روزی شرکت سازنده وجود نداشته باشد کسب و کار شما هم وجود نخواهد داشت. پس قبل از خرید حتما این مسئله را بررسی کنید.

۳-سایت شما باید امکان ارتقاء امکانات را داشته باشد. پلتفرم های مختلف این امکان را در خود ندارند و یا ممکن است هزینه های زیادی را از شما در قبال آن طلب کنند.

۴-یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از خرید سایت به آن دقت کنید پشتیبانی مطمئن سایت شما توسط شرکت سازنده آن است. می توان گفت ۵۰ درصد کار ساخت و راه اندازی سایت می باشد و ۵۰ درصد کار پشیبانی درست و مطمئن چرا که اگر در زمان به وجود امدن مشکل برای سایت شما اگر شرکت سازنده قادر به رفع آن نباشد باعث دل سردی و خستگی شما می شود.

۵-به این نکته دقت کنید که سایت شما نیازی به تمدید ندارد و قرار نیست مبلغی به منظور تمدید سایت بپردازید. تنها هاست، دامنه و پشتیبانی سایت است که باید تمدید شود.

فرصت هار از دست ندهید

سایت ساز زرین ، یکی از بزرگترین و با تجربه ترین سایت سازان سایت آماده در ایران می باشد که با طراحی سایت برای شما در جهت افزایش فروش و رونق کسب وکارتان گام برمیدارد. شما می توانید به راحتی با طراحی سایت مورد نظر خود در sitesazz.ir ، به صورت آنلاین کسب و کار خود را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید.

کد خبر: ۲۸۸٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناهید میرزایی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      سلام وقت بخیر خیلی ممنونم از بابت معرفی شرکت سایت ساز زرین که برای من مفید واقع شد و تونستم یک سایت خبری خیلی حرفه ای بسازم و خیلی ازش راضیم ، امیدوارم باز هم به معرفی چنین کسب و کارهایی توی ایران بپردازید