۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
تلاش مومنانه آیت الله رئیسی برای تامین امنیت غذایی کشور
وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد

تلاش مومنانه آیت الله رئیسی برای تامین امنیت غذایی کشور

وزیر جهادکشاورزی گفت: نکته اساسی توصیه و نگرانی آیت‌الله رئیسی «مراقبت از سفره خانوار و توجه بیشتر به محرومان و مستضعفان و تلاش مومنانه برای تامین امنیت غذایی کشور» بوده است.

به گزارش بازار، محمد علی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه وی را تسلیت گفت.

وی اشاره داشته است که نکته اساسی توصیه و نگرانی ایشان «مراقبت از سفره خانوار و توجه بیشتر به محرومان و مستضعفان و تلاش مومنانه برای تامین امنیت غذایی کشور» بوده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ نَفسٍ ذائقةُ الموت و إنّما تُوَفَّوْنَ أُجورَکم یومَ القیامة

شهادت جانگداز آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی، متعهد به خدمت صادقانه به مردم، ساده زیست، رئوف، مهربان و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «مغتم» برای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد حامل ایشان که ققنوس وار در راه اعتلای نام ایران و سربلندی ملت شریف جان خود را فدا کردند، مایه حزن و انبوه غیر قابل وصف و جانکاه شده است.

خداوند عزیز را شاهد می‌گیرم که طی دوران خدمت در هیأت دولت هرگاه با شهید راه خدمت رئیس جمهور صادق و خدوم ملت گفت وگو می کردم، نکته اساسی توصیه و نگرانی ایشان «مراقبت از سفره خانوار و توجه بیشتر به محرومان و مستضعفان و تلاش مومنانه برای تامین امنیت غذایی کشور» بوده است.

این جانب به عنوان عضوی کوچک از هیأت دولت به نمایندگی از خیل عظیم بهره برداران عرصه کشاورزی و کارشناسان و مدیران ستادی ضمن عرض تسلیت وقوع این حادثه تلخ خدمت ولی الله اعظم امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، امید وارم این عزیز سفر کرده و یاران همراه، در بهشت برین با اولیاء، ابرار و مقربان درگاه الهی محشور شوند و غرق در نعمت‌های جاودان، پاداش اعمال صالح خود را در مقام رضوان الهی و جنت نعیم از خداوند جل و اعلی دریافت نمایند.

کد خبر: ۲۸۸٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha