۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
ورود ۱۰ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی به کشور در دو ماهه اخیر
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد

ورود ۱۰ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی به کشور در دو ماهه اخیر

شیرزاد، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ورود ۱۰ فروند کشتی حامل نهاده دامی به بندر امام (ره) در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار، حسین شیرزاد افزود: طی سال جاری ۱۰ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی به وزن ۶۷۵ هزار تن متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام کشور وارد بندر امام خمینی (ره) شد که از این میزان دو کشتی کنجاله سویا به وزن ۱۲۴ هزار تن و یک کشتی ذرت به وزن ۶۶ هزار تن پهلو دهی و تخلیه شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهار داشت: همچنین ۴ فروند کشتی ذرت به وزن ۲۸۶ هزار تن و ۳ فروند کشتی کنجاله سویا به وزن ۱۹۹ هزار تن در نوبت پهلو دهی هستند.

وی با اشاره به اینکه پنج کشتی به مجموع ۱۹ هزار و ۳۲۶ تن حامل ذرت نیز در بندر انزلی تخلیه شده است گفت: ۱۲ کشتی نیز وارد بنادر مازندران (فریدون‌کنار و امیرآباد) شده است.

شیرازی اضافه کرد: به میزان ۳۵ هزار تن ذرت وارد بنادر مازندران شده که از این میزان ۳۰ هزار تن تخلیه و ۹ هزار تن در حال تخلیه است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طبق آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی، بازار نهاده‌های کشور تا شش ماه آتی در آرامش کامل به سر خواهد برد.

کد خبر: ۲۸۷٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha