۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
افتتاح نمایشگاه حمل و نقل ریلی با کاهش تعداد خارجی ها| حضور چین، روسیه، آذربایجان، هند و کُره

افتتاح نمایشگاه حمل و نقل ریلی با کاهش تعداد خارجی ها| حضور چین، روسیه، آذربایجان، هند و کُره

یازدهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن در حالی افتتاح شد که در این نمایشگاه، ۱۰ شرکت حمل‌ونقل ریلی خارجی شرکت و این تعداد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: یازدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی، صبح امروز با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهر سازی و سید میعاد صالحی مدیر عامل راه آهن افتتاح شد.
در این نمایشگاه بین المللی ۸۰ شرکت حمل‌ونقل ریلی داخلی و ۱۰ شرکت حمل‌ونقل ریلی خارجی از کشورهای چین، روسیه، آذربایجان، هند و کره شرکت کرده‌اند. امسال بیش از ۶۰ هیئت نماینده تجاری از کشورهای قزاقستان، ترکیه، آذربایجان، روسیه، چین، هند، ترکمنستان و پاکستان در نمایشگاه حضور دارند.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت تا یکم خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از غرفه ها و سالن ها به گفت و گو با فعالان صنعت حمل و نقل ریلی در برخی غرفه‌های این نمایشگاه پرداخت و در جریان آخرین تحولات این صنعت قرار گرفت.

امسال در این نمایشگاه، بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و ۵ شرکت خارجی از کشورهای چین، روسیه، هند و آذربایجان شرکت کرده اند. مساحت این دوره از نمایشگاه ۱۴ هزار مترمربع است که طی مورخ ۲۹ اردیبهشت تا یکم خرداد در سالن‌های ۷، ۸، ۹ و ۱۰ برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان خارجی از ۱۴ کشور خارجی شامل چین روسیه ترکیه هند قزاقستان ازبکستان ویتنام پاکستان تاجیکستان قرقیزستان آذربایجان، ترکمنستان، امارات و عربستان در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه از بلوکه موتور لکوموتیو GM تولید داخل مدل GT26 داخلی سازی شده و سیستم کنترل میکروپروسوری لوکوموتیو (LCS) داخلی سازی شده رونمایی خواهد شد.

کد خبر: ۲۸۷٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha