۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
ضروروت اخد شناسه یکتا توسط صاحبان مشاغل | دفاتر پیشخوان به میدان آمدند
مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد تاکید کرد؛

ضروروت اخد شناسه یکتا توسط صاحبان مشاغل | دفاتر پیشخوان به میدان آمدند

یزد- فداکار،مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد گفت: ضروری است تا کلیه صاحبان مشاغل استان به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات گوناگون نسبت به الکترونیکی کردن مجوز های کسب و کار اقدام کنند.

اکرم فداکار در گفت و گو با خبرنگار بازار بیان داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران بنده این امکان برای صاحبان مجوز کسب و کار وجود دارد تا با گوشی تلفن همراه خود نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند. همچنین آن دسته از افرادی که نمی توانند خودشان مجوز الکترونیکی دریافت کنند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا را انجام دهند.

وی تاکید کرد: ضروری است تا کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و غیره هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز های کسب و کار خود اقدام کنند.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد ادامه داد: متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان در دو نوبت صبح و عصر با هزینه حدود ۳۵ هزار تومانی نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند.

وی گفت: مهلت تبدیل مجوز های کاغذی به الکترونیکی کسب و کار یا همان شناسه یکتا تا 25 اردیبهشت سال جاری از سوی هیات مقررات‌زدایی تمدید شده است و بعد از این مهلت مجوزها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کارها فاقد مجوز محسوب می شوند.

وی بیان داشت: صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوز ها به نشانی mojavez.ir مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است.

فداکار تصریح کرد: فرایند تبدیل مجوز های کاغذی به الکترونیکی از طریق تلفن همراه کاملا رایگان و با استفاده از گوشی تلفن همراه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

کد خبر: ۲۸۷٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha