۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
رشد ۴ برابری ظرفیت تولید نفت کوره| تولید به ۱۲ هزار بشکه می رسد
مجری طرح های توسعه ای پالایش نفت لاوان به بازار گفت:

رشد ۴ برابری ظرفیت تولید نفت کوره| تولید به ۱۲ هزار بشکه می رسد

ترابی مدیر بازرگانی و مجری طرح های توسعه ای شرکت پالایش نفت لاوان گفت: یکی از برنامه های پالایشگاه لاوان افزایش ظرفیت تولید نفت کوره این شرکت تا ۱۲ هزار بشکه افزایش است.

بازار؛ گروه آب و انرژی: کریم ترابی، مدیر بازرگانی و مجری طرح های توسعه ای شرکت پالایش نفت لاوان در گفتگو با بازار از افزایش ظرفیت تولید نفت کوره این شرکت در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد که ظرف چند روز آینده تفاهم نامه ای برای افزایش ظرفیت تولید نفت کوره تا ۱۲ هزار بشکه امضا شود.

وی در این خصوص گفت: مطالعات انجام شده توسط پیمانکار به ما ارسال شده و ما در حال بررسی آن هستیم که میزان تولید نفت کوره را بتوانیم از سه هزار به ۱۲ هزار بشکه افزایش دهیم.

ترابی در خصوص اقدامات شرکت پالایش نفت لاوان در زمینه مسائل زیست محیطی گفت: پالایشگاه لاوان در ارتباط با مسائل زیست محیطی چندین سال است که جزو صنعت سبز انتخاب می شود و تمام آیتم های زیست محیطی که سازمان محیط زیست برای این شرکت در نظر گرفته رعایت می شود.

وی ادامه داد: همچنان در غالب تفاهم نامه های متعددی که با سازمان محیط زیست داریم اقدامات زیست محیطی زیادی را در جزیره انجام دادیم و حتی در پیرامون شرکت نیز حمایت از گونه های جانوری انجام شده است.

کد خبر: ۲۸۶٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha