۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
۱۷۰ گردشگر اندونزیایی به منطقه آزاد اروند سفر می‌کنند
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با بازار:

۱۷۰ گردشگر اندونزیایی به منطقه آزاد اروند سفر می‌کنند

آبادان- بابامرادی، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از سفر ۱۷۰ گردشگر اندونزیایی به منطقه آزاد اروند خبر داد.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از سیاستگذاری های سازمان منطقه آزاد اروند، توسعه گردشگری و ارزآوری از طریق تورهای ورودی گردشگران به این منطقه است.

وی افزود: پس از پیگیری های فراوانی که طی ماه های اخیر انجام شد، برای اولین بار در تاریخ شهرهای آبادان و خرمشهر ۱۷۰ گردشگر اندونزیایی روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به منطقه آزاد اروند سفر می‌ کنند.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: اکنون فرصتی برای معرفی فرهنگ غنی و ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد اروند به کشور اندونزی فراهم شده و ضرورت دارد به گونه ای اقدام شود تا این تورهای ورودی همچنان استمرار داشته باشد.

بابامرادی ادامه داد: روابط جمهوری اسلامی ایران با کشور اندونزی در سطح بالا قرار دارد و اشتراکات فرهنگی و دینی زمینه ساز توسعه همکاری منطقه آزاد اروند و کشور اندونزی در خصوص صنعت گردشگری است.

وی تاکید کرد: شرکت های گردشگری، آژانس ها، هتل ها و دیگر حوزه های بخش خصوصی شهرهای آبادان و خرمشهر می توانند از حضور گردشگران اندونزی در اروند به بهترین شکل استفاده کنند و سازمان منطقه آزاد اروند ضمن حمایت ویژه از بخش خصوصی، سیاستگذاری خود را بر اجرای برنامه های گردشگری توسط این بخش متمرکز کرده است.

کد خبر: ۲۸۶٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha