۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
بررسی ۴ دلیل برای اینکه تور کوالالامپور را به صورت تک رزرو نکنید

بررسی ۴ دلیل برای اینکه تور کوالالامپور را به صورت تک رزرو نکنید

تور کوالالامپور را تکی رزرو نکنید! اگر دوست دارید به شهر کوالالامپور سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم این شهر را به صورت ترکیبی با شهر یا کشوری دیگر رزرو کنید.

به گزارش بازار، تور کوالالامپور را تکی رزرو نکنید! اگر دوست دارید به شهر کوالالامپور سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم این شهر را به صورت ترکیبی با شهر یا کشوری دیگر رزرو کنید و با یک بار هزینه تجربه سفری لذت‌بخش را داشته باشید. اصولا تور مالزی به صورت تک مقصده به کوالالامپور و یا ترکیبی به کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی برگزار می‌شود. از طرفی تور کوالالامپور و سنگاپور هم معروف است. پس چند گزینه پیش روی شماست؛ اما چرا بهتر است این تور را ترکیبی رزرو کنیم؟ در ادامه ۷ دلیل محکمی که برای اثبات این مسئله داریم را مطرح می‌کنیم. همراه ما باشید تا در سفر به این شهر زیبا از طریق شرکت در تور ترکیبی لذت بیشتری ببرید.

کوالالامپور بیشتر برای خرید خوب است

اولین دلیلی که توصیه می‌کنیم تور کوالالامپور را به صورت ترکیبی رزرو کنید این است که این شهر به مراکز خرید و بازارهای زیاد معروف است و در واقع با سفر به این شهر بیشتر می‌توانید از این مراکز لذت برده و خرید کنید. در حقیقت کوالالامپور، یک شهر صنعتی و مدرن است و جاذبه‌های طبیعی کمتری نسبت به دیگر بخش‌های مالزی دارد. به همین دلیل بیشتر مسافران تور مالزی کوالالامپور را به صورت ترکیبی با پنانگ یا لنکاوی رزرو می‌کنند؛ چرا که برعکس کوالالامپور این دو شهر مملو از جاذبه‌های طبیعی هستند؛ پس تور ترکیبی هم فال است و هم تماشا! در حقیقت وقتی شما با تور ترکیبی سفر می‌کنید هم می‌توانید از مراکز خرید و مکان‌های لوکس کوالالامپور لذت ببرید و هم طبیعت بکر و اقامت ساحلی پنانگ یا لنکاوی.

یک بار هزینه کنید و به چند شهر سفر کنید

اگر بخواهید تک به تک تور کوالالامپور، پنانگ، لنکاوی یا سنگاپور را رزرو کنید قطعا باید هزینه بالایی پرداخت نمایید؛ اما زمانی که تور ترکیبی را رزرو می‌کنید در هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد و فرصت بازدید از چند مقصد شرق آسیایی را یکجا خواهید داشت! چه چیزی از این بهتر؟ پس با این تفاسیر می‌توان گفت رزرو تور ترکیبی به جای تور تک مقصد کوالالامپور تصمیم عاقلانه‌ و هوشمندانه‌تری است؛ چرا که هم در هزینه صرفه‌جویی می‌کنید و هم به صورت یک جا و در یک سفر می‌توانید از چند شهر مالزی و حتی شهر زیبای سنگاپور دیدن کنید.

تور ترکیبی سنگاپور و کوالالامپور را از دست ندهید

تور ترکیبی سنگاپور و کوالالامپور را از دست ندهید

یکی از محبوب‌ترین تورهای ترکیبی کوالالامپور، تور ترکیبی سنگاپور و کوالالامپور است. در این تور ترکیبی شما از دو کشور زیبای مالزی و سنگاپور دیدن می‌کنید و هزینه بالایی هم پرداخت نمی‌کنید. از آنجایی که فاصله بین این دو مقصد خیلی طولانی نیست بیشتر آژانس‌ها پکیج ترکیبی آن را به فروش می‌رسانند و بهترین فرصت است برای بازدید از دو شهر مدرن و لاکچری در دو کشور متفاوت! جدا از این‌ها مسیر کوالالامپور به سنگاپور بی‌نهایت زیباست. سنگاپور شهری با جاذبه‌های زیباست؛ بنابراین می‌توانید از مراکز خرید کوالالامپور و خیابان‌های زیبای آن لذت برده و بلافاصله خود را در سنگاپور ببینید و سر از دل جاذبه‌های طبیعی و بکر آن در بیاورید. با یک تیر چند نشان بزنید و این تور را تک مقصده رزرو نکنید!

تور ترکیبی کوالالامپور و فرصتی برای کشتی‌سواری در بنانگ و لنکاوی

اگر تورهای ترکیبی کوالالامپور را مشاهده کنید می‌توانید این تور را به صورت ترکیبی با بنانگ و لنکاوی رزرو نمایید. در چنین حالتی می‌توانید ابتدا به کوالالامپور بروید و پاساژگردی و خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید و بعد به بنانگ یا لنکاوی رفته و از کشتی‌سواری لذت ببرید؛ چرا که این دو شهر با سواحل زیبایی که دارند، فرصت کشتی‌سواری هیجان‌انگیز را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ بنابراین یک سفر عالی و پرهیجان را تجربه می‌کنید و هم به خرید خود می‌رسید و هم به تفریحات آبی و شگفت‌انگیز؛ پس پیشنهاد می‌کنیم رزرو این تور ترکیبی را در برنامه‌های سفر خود جای دهید.

تور ترکیبی کولالامپور و پنانگ و لذت بردن هم زمان از جاذبه‌های تاریخی و مدرن

همانطور که گفتیم شهر کوالالامپور بیشتر دارای ساختمان‌های بلند و کوچه‌های باریک و زیباست. در این شهر کمتر جاذبه تاریخی به چشم شما می‌خورد و بیشتر جاذبه‌های آن حالت مدرنیته دارد. به طور مثال در سفر به این شهر می‌توانید از آکواریوم کوالالامپور، برج‌های دو قلو پتروناس، پارک پروانه، موزه هنرهای اسلامی و... لذت ببرید. در حالی که با سفر به پنانگ تا چشم کار می‌کند پیش روی شما سواحل زیبا و جاذبه‌های قدیمی مانند معبد که کلاک سی، قلعه تاریخی کورن والیس، موزه اسباب بازی است.

رزرو تور ترکیبی کوالالامپور به صورت نقد و اقساط

رزرو تور ترکیبی کوالالامپور به صورت نقد و اقساط

با مجموعه گردشگری لحظه آخر انواع تور ترکیبی کوالالامپور را با قیمت استثنایی و نقد و اقساط رزرو کنید. این سایت گردشگری در هر فصل پیشنهادهای ویژه‌ای در خصوص برگزاری تور مالزی و تور کوالالامپور دارد که با مراجعه به سایت آن می‌توانید لیست این تورها را مشاهده کرده و به صورت آنلاین رزرو کنید. برگزاری تورهای اقساطی هم به شما این امکان را می‌دهد که بخشی از هزینه تور را قسط‌بندی کنید و در اقساط ۶ تا ۱۲ ماهه پرداخت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۸۶٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha