۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
بد مسکنی در کشور زیاد نیست
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

بد مسکنی در کشور زیاد نیست

روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امروز مستأجران هم مسکن مناسبی دارند و بد مسکنی چندان زیاد نیست.

بازار؛ گروه راه و مسکن: حسین روحانی نژاد در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد گفت: در فرمایشات امام راحل به خوبی مشخص بود که قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی نداشتن مسکن مشکل اساسی مردم به شمار می‌رفت به همین دلیل امام راحل امید داشتند دولت‌های آتی مشکل مسکن را حل کنند.

امروز مستأجران هم مسکن مناسبی دارند و بد مسکنی چندان زیاد نیست

او ادامه داد: اگر چه وضعیت مسکن قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و قبل از انقلاب بخش بزرگی از شهرها را حلبی آبادها تشکیل می‌داد اما امروز مستأجران هم مسکن مناسبی دارند و بد مسکنی چندان زیاد نیست.

روحانی‌نژاد با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خانه دار کردن مردم، در بازسازی حوادث بعد از زلزله و سیل، گام‌های بلندی برداشته است گفت: وجود گروه‌های جهادی یکی از دلایل اصلی خانه دار کردن مردم و بازسازی خانه ها بعد از زلزله و سیل است. گروه های جهادی در حوادث جزو اولین گروه‌ها هستند که در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت خانه‌های جدید تلاش می‌کنند.

مهاجرت مردم از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ باعث شده است تا دولت سیزدهم عزم بالایی در حل مشکلات بخشی از مردم در حوزه مسکن داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: مهاجرت مردم از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ باعث شده است تا دولت سیزدهم عزم بالایی در حل مشکلات بخشی از مردم در حوزه مسکن داشته باشد. پس باید از ظرفیت گروه‌های جهادی برای نوسازی مسکن استفاده کرد.

روحانی نژاد خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم توجه زیادی برای حل مشکل مسکن دارد و وزیر راه و شهرسازی نیز تمرکز خود را بر این موضوع گذاشته است و تخصیص زمین رایگان برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن برای اقشار کم درآمد در این دولت نمونه واضح آن است.

کد خبر: ۲۸۵٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha