۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
وظیفه دولت ایجاد امید در دل مردم است
رییس‌جمهور:

وظیفه دولت ایجاد امید در دل مردم است

رئیس‌جمهور گفت: آن‌چه دولت را می تواند بیشتر در دل مردم جای دهد و اعتماد مردم را افزون کند و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد، صداقت با مردم است.

به گزارش بازار، سیدابراهیم رئیسی یکشنبه در نشست مشترک با استانداران اظهار کرد: حرکت بزرگی که ملت ایران انجام دادندو اقتدارآفرینی و امیدآفرینی و نمایش قدرتی که بود، عنایت حضرت حق و اراده ملتی که می‌خواهند آزاد و مستقل زندگی کنند، بود و فقط می‌خواهند اتکال به خدا داشته باشند.

وی افزود: حقیقتا این یک نقطه عطف در تاریخ زندگی ملت ایران بود؛ ما را جزو باشگاه قدرت های منطقه ای و در بالاترین نقطه قرار داد و در باشگاه قدرت های جهانی، جزو قدرت های مطرح جهانی قرار داد. این افتخار، اقتدار و عزت آفریده و این امید ایجاد شد؛ امروز کار همه صاحبان قلم، بیان و سخن آن است که هر جایی کسی تأثیر دارد و چهره است، امیدآفرینی کند؛ دشمن دنبال ایجاد یأس بود و الان هم هست.

وی گفت: ما در دولت وظیفه‌مان این است که با عمل و اجرا در ایجاد امید در دل مردم نقش داشته باشیم؛ با عمل و فعالیت و کار و تلاش شبانه‌روزی باید این احساس در مردم ایجاد شود که دولت دارد کار می‌کند و با مردم صداقت دارد؛ آنجایی که موفق شود به مردم گزارش دهد و احیانا اگر ناکامی‌هایی وجود دارد، علل آن را به مردم اعلام کند و بگوید در این حوزه‌ها نتوانستیم و علل آن هم این بود؛ مردم از صداقت بسیار خوششان می آید.

رئیس‌جمهور گفت: آن‌چه دولت را می‌تواند بیشتر در دل مردم جای دهد و اعتماد مردم را افزون کند و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد، صداقت با مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در انتخابات قبل هم مجریان (وزیر کشور و استانداران) هم ناظران(شورای نگهبان) هم عموم‌مردم همت کردند وانتخاب با شکوهی براساس ۴ اصل مورد تاکید رهبرانقلاب برگزار شد.

وی گفت: ان‌شاءالله در انتخابات میان دوره‌ای پیش رو با همت استانداران ۴ اصل مورد تاکید رهبری هموراه در اولویت باشد و شاهد انتخابات میان دوره ای با شکوه باشیم و مجلس شورای اسلامی در زمان خود تشکیل شود.

کد خبر: ۲۸۵٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha