۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
۹هزار انشعاب برق در بازار تهران بزرگ بهسازی شد| لزوم همراهی مالکان واحدهای تجاری
مدیر برق منطقه خیام در بازار تهران:

۹هزار انشعاب برق در بازار تهران بزرگ بهسازی شد| لزوم همراهی مالکان واحدهای تجاری

مدیر توزیع برق منطقه خیام تهران بزرگ از بهسازی ۹هزار انشعاب برق در بازار تهران بزرگ خبر داد، اما گفت: تعدادی از مالکان واحدهای تجاری در بازار بزرگ تهران مانع نوسازی شبکه فرسوده این بازار می‌شوند.

به گزارش بازار، آمنه جمالو امروز (یکشنبه) افزود: با همه مشکلات، با پیگیری های انجام شده توسط همکاران و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده های مجاور بهسازی شده است.

وی ادامه‌داد: طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است.

مدیر توزیع برق منطقه خیام خاطرنشان‌کرد: ایمن و به‌روز رسانی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

این عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران درباره اقدام های انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستاجران، تاکنون پنج‌هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و سه‌هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بیش از یک‌هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

وی ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن‌سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

بازار تهران، یکی از مهم‌ترین بازارهای کشور محسوب می‌شود که آن را به‌عنوان قلب اقتصاد ایران می‌دانند؛ زیرا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی در این محل رخ می‌دهد. این بازار که در بافت قدیمی تهران قرار دارد، یادگاری از عصر قاجار است که نه‌تنها برای گردشگران داخلی، بلکه برای گردشگران خارجی نیز جذاب و دیدنی است. علاوه بر این، به‌لطف تنوع کالاها و قیمت ارزان‌تر، مقصدی عالی برای عاشقان خرید محسوب می‌شود.

کد خبر: ۲۸۵٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha