۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
نمایشگاه بانوان کارآفرین در دامغان راه اندازی شد
فرماندار دامغان در گفت‌وگو با بازار:

نمایشگاه بانوان کارآفرین در دامغان راه اندازی شد

دامغان- بندرآبادی، فرماندار دامغان از راه اندازی نمایشگاه بزرگ بانوان کارآفرین در این شهرستان خبر داد.

مهدی بندرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه نمایشگاه آثار بانوان کارآفرین دامغانی در این شهرستان برپا شده است، تاکید کرد: سالن منوچهری دامغانی از امروز به مدت چهار روز میزبان علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های مشاغل هنری و صنایع دستی و فعالیت های عرصه کارآفرینی و تولید بانوان دامغانی در این رویداد به نمایش گذاشته شده است، تاکید کرد: این نمایشگاه میزبان آثار بیش از ۱۰۰ زن توانمند دامغانی است.

فرماندار دامفان با بیان اینکه بانوان دامغانی در ۲۰ رشته تولیدی و هنری در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: آثار بانوان کارآفرین دامغانی در ۴۰ غرفه به نمایش گذاشته شده است.

بندرآبادی با بیان اینکه شناساندن ظرفیت های بانوان دامغانی در زمینه های تولیدی، اشتغال زایی، هنری و ... در زمره اهداف این نمایشگاه است، ابراز کرد: بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم شهرستان دامغان آزاد است.

وی تاکید کرد: چرم زودی، عروسک سازی، صنایع دستی، مصنوعات، دست بافت ها، طراحی پارچه، ویترای، خوشنویسی، سفالگری و ... در زمره آثار بانوان دامغانی است که در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده است.

کد خبر: ۲۶۶٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha