۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
دیسک و صفحه اورجینال را از کجا بخریم؟

دیسک و صفحه اورجینال را از کجا بخریم؟

به طورکلی در سال‌های گذشته و حتی الان قطعات ماشین به صورت تقلبی افزایش یافته است. این تقلبی بودن، باعث می‌شود ماشین دچار مشکلاتی شود و بعد تعمیر نیز، کارآیی درستی از خود نشان ندهد.

بازار: به طورکلی در سال‌های گذشته و حتی الان قطعات ماشین به صورت تقلبی افزایش یافته است. این تقلبی بودن، باعث می‌شود ماشین دچار مشکلاتی شود و بعد تعمیر نیز، کارآیی درستی از خود نشان ندهد. تقلبی بودن قطعات ماشین به شدت روی کیفیت کار تعمیرکاران اثر می‌گذارد. حتما نسبت به خرید دیسک و صفحه توجه ویژه‌ای داشته باشید که اورجینال باشد. در مقاله زیر دیسک و صفحه اورجینال را بررسی می‌کنیم تا اطلاعات بهتری کسب نمایید.

تشخیص دیسک و صفحه اصل

تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی کار زیاد سختی نیست و شما می‌توانید به راحتی و با خواندن این مطالب از اورجینال بودن دیسک و صفحه خود اطمینان لازم را کسب نمایید. ابتدا کافی است با بارکدی که روی برند وجود دارد از طریق نصب برنامه بارکد روی گوشی استعلام کنید. اگر دیسک و صفحه شما اصل باشد در مرحله بعدی بارکد دریافت شده را در گوگل سرچ می‌کنید تا در صورت کپی نبودن، تمام اطلاعات برند، قطعه و شرکت سازنده برای شما نمایش داده شود. البته لازم به ذکر است که ممکن است تمام روش‌ها بلا استفاده باشد و در نتیجه شما باید هنگام خریداری دقت بالایی داشته باشید.

دیسک و صفحه اورجینال را از کجا بخریم؟

دیسک و صفحه اورجینال چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • دیسک و صفحه فاقد کجی و تاب باشد.
  • دیسک و صفحه باید قطر دقیقی مطابق با خودرو داشته باشد و فیت آن باشد.
  • آلیاژ به کار رفته در دیسک باید در برابر حرارت مقاوم باشد.
  • دمپر و فنرها باید مقاوم و جنس آن مرغوب باشد.
  • در دیسک و صفحه اورجینال، شاسی صفحه باید تاب یا زاویه کج نداشته باشد و دقیق باشد.
  • در اتصال صفحه به شاسی باید پرچ‌های آن بسیار مقاوم و باکیفیت باشد.
  • در قسمت اتصال صفحه به شاسی باید شفت‌های آن دنده‌های شکیل و دقیقی داشته باشد.
  • قسمت کائوچویی باید متراکم و تیره باشد و همچنین رشته‌های آن مسی باشد.

بهترین دیسک و صفحه اورجینال در بازار

در مطالب زیر بهترین دیسک و صفحه اصل را به شما معرفی خواهیم کرد:

دیسک صفحه کورمن

در ایران برند کورمن در دو مدل باکیفیت والئو و هرینگتون وجود دارد. این برند کورمن در کشور فرانسه ساخته شده است. لازم به ذکر است که پیدا کردن این برند در بازار بسیار سخت بوده؛ اما دارای قیمت مناسب و کیفیت عالی است.

دیسک صفحه آیسین

دیسک صفحه آیسین ساخت کشور کره جنوبی است و از بهترین برندها به شمار می‌رود که قیمت بسیار مناسبی دارد. لازم به ذکر است که تمام قطعات این برند دارای ضمانت نامه اصل و همچنین گارانتی معتبر دارد.

هرینگتون

دیسک و صفحه‌های هرینگتون ساخت کشور انگلستان است که بیشتر از ۲۵ سال در حوزه ساخت تجهیزات یدکی من جمله کیت کلاچ برای اتومبیل‌های سبک چینی و کره‌ای و اروپایی و فرانسوی فعالیت دارد.

دایکن

دایکن از بهترین دیسک و صفحه در بازار به شمار می‌رود که ساخت کشور ژاپن است. برند دایکن سابقه بسیاری در زمینه تولید تجهیزات یدکی خودرو به خصوص برای سیستم انتقال نیرو اتومبیل را دارا است.

Seko

برند سکو ساخت کشور کره جنوبی است و از بهترین برندهای دیسک و صفحه برای ماشین‌های تولید برند سایپا در ایران شناخته می‌شود.

پایا کلاچ

پایا کلاچ برند ایرانی است که باتوجه به طول عمر مفید و قیمت مناسب و ارزان، به سرعت تمام نشده و کیفیت خوبی دارد.

عظام

برند عظام در کشور چین تولید و ساخته می‌شود؛ اما در کشور ایران بسته بندی ایرانی دارد.

Luk

دیسک و صفحه برند لوک ساخت کشور آلمان است که نمونه فیک و کپی آن در بازار زیاد بوده و باید هنگام خریداری توجه ویژه ای داشته باشید.

Phc valeo

محصولات دیسک و صفحه این برند ساخت کشور کره جنوبی است که با بسته بندی به رنگ آبی و با قیمت مناسب در ایران عرضه می‌شود. کیفیت این برند بسیار فوق العاده است و در ایران جزء بهترین دیسک و صفحه محسوب می‌شود.

Valeo

والئو ساخت کشور فرانسه است و جزء بهترین دیسک و صفحه در ایران شناخته می‌شود که با بسته بندی سبز رنگی در ایران عرضه می‌شود.

طول عمر دیسک و صفحه اورجینال

  • دیسک و صفحه والئو با توجه به سبک رانندگی شما بین ۷۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ عمر دارد.
  • دیسک صفحه لوک عمری بالغ بر ۶۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ کیلومتر دارا است.
  • دیسک و صفحه سکو نیز طول عمر و دوام ۶۰ هزارکیلومتری دارد که در خودروهای ساپیا استفاده می‌شود.
  • دیسک و صفحه کلاچ عظام عمر ۴۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ کیلومتر دارد.
  • پایا نیز کم‌تر از ۴۰ هزار کیلومتر عمر دارد.

خرید دیسک و صفحه اصل از ویگن کلاچ

ویگن کلاچ فروشگاهی معتبر در زمینه فروش انواع لنت ترمز و دیسک و صفحه‌های اصل در بازار می‌باشد که برندهای مختلف این قطعات در این فروشگاه موجود است. شما می‌توانید برای مشاهده و خرید انواع لنت ترمز و دیسک و صفحه اورجینال خودرو از قبیل دیسک و صفحه پراید، دنا، رانا، تیبا و ... به وبسایت ویگن کلاچ | https://vigenclutch.ir/ مراجعه کنید. جهت مشاوره خرید و اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۵۵۷۰۵۴۰۰ - ۵۵۷۵۷۳۰۱ تماس بگیرید.

دیسک و صفحه اورجینال را از کجا بخریم؟

سخن پایانی

برای خرید دیسک و صفحه اورجینال باید نکاتی را رعایت کنید تا ماشین شما آسیبی نبیند. هنگام خرید به بارکد آن توجه کنید تا میزان اورجینال بودن آن را متوجه شوید. همچنین دیسک صفحه‌هایی خریداری نمایید که مقاوم و فیت و بدون تاب و کجی باشد.

کد خبر: ۲۶۲٬۴۴۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha