۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
 آورده های اقتصادی برای واردات کالاهای اساسی تخصیص داده شود
وزیر کشور:

آورده های اقتصادی برای واردات کالاهای اساسی تخصیص داده شود

ساری- وزیر کشور، سهم آورده اقتصادی کشور را ۱۵ میلیارد دلار عنوان کرد و تاکید کرد که این مبلغ باید برای واردات کالاهای اساسی تخصیص داده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالرضا رحمانی فضلی سه شنبه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری مازندران با اظهار اینکه نقض یکجانبه برجام، تحریم های سرمایه گذاری، نفتی و نقل و انتقال منابع مالی تورم را افزایش داده است، افزود: تحریم ها با مقاومت و ایستادگی مردم دور زده می وشد.

وی سهم آورده اقتصادی کشور را ۱۵ میلیارد دلار بیان کرد و خواستار تخصیص این آورده برای واردات کالاهای اساسی شد و همچنین گفت: تعیین و مشخص شدن مسیرهای صادرات نفتی و کالاهای اساسی در دوران کرونایی سبب آرامش امنیتی در کشور شده است.

وزیر کشور نامشخص بودن دامنه و ابعاد فراگیری کرونا را از جمله دغدغه ها بیان کرد و گفت: در حال حاضر کشور از آمادگی بالایی برای مقابله با کرونا برخوردار است.

رحمانی فضلی با عنوان اینکه وزارت کشور در روزهای اولیه کرونا مسئول مسدودکردن راههای و جلوگیری از تردد در معابر شهری و روستایی بوده است، یادآور شد: ۲۰۰ هزار نیروی نظامی و مردمی در ایام نوروز در این حوزه همکاری داشتند.

کد خبر: ۲۴٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha