۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
چگونگی استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی در آیتول

چگونگی استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی در آیتول

از زمانی‌که پرداخت عوارض آزادراهی الکترونیکی شده است، کاهش توقف در مسیر و در نتیجه جلوگیری از ایجاد ترافیک، سفر را ساده‌تر کرده است.

بازار: از زمانی‌که پرداخت عوارض آزادراهی الکترونیکی شده است، کاهش توقف در مسیر و در نتیجه جلوگیری از ایجاد ترافیک، سفر را ساده‌تر کرده است و دیگر نیازی نیست برای پرداخت عوارض آزادراهی، در صف‌های طولانی بمانیم و ترافیک را تحمل کنیم. ولی همین الکترونیکی شدن پرداخت عوارض آزادراهی هم برای برخی از مالکان خودرو که موعد پرداخت این بدهی را فراموش می‌کنند، دردسرهایی ایجاد کرده است. به عنوان مثال، برخی از مالکان خودرو فراموش می‌کنند نسبت به تسویه به موقع عوارض آزادراهی که مدت آن معمولا ۱۵ روز است، اقدام کنند. نتیجه هم جریمه مالکان خودرو است. این درحالیست که با کمک سامانه یکپارچه خدمات خودرویی آیتول می‌توانید به ساده‌ترین شیوه ممکن عوارض آزادراهی را پرداخت کنید. کافیست به وبسایت یا اپلیکیشن آیتول مراجعه و اطلاعات خودروی خود، مانند شماره پلاک و تلفن همراه‌تان را در قسمت مشخص شده در صفحه وارد کنیدتا پس از چند ثانیه، میزان عوارض خودروی شما مشخص شود. پس از آن می‌توانید به‌راحتی نسبت به پرداخت هزینه عوارض آزادراهی اقدام کنید. همانطور که می‌بینید با آیتول استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی و هر بدهی دیگری به سادگی چند کلیک ساده است.

کاربرانی که از طریق آیتول نسبت به پرداخت بدهی‌های خودرویی و از جمله عوارض آزادراهی اقدام می‌کنند، پرداخت بدون توقف را تجربه می‌کنند. پرداخت با کمک آیتول این مزیت را دارد که در صورت فعال کردن گزینه اطلاع‌رسانی موعد پرداخت بدهی‌ها، کاربران مشمول جریمه دیرکرد پرداخت نشوند. با سرویس خدمات عوارض آزادراهی در سامانه یکپارچه خدمات خودرویی آیتول، مالکان خودرو می‌توانند به‌راحتی و بدون نگرانی از دیرکرد پرداخت هزینه، عوارض آزادراهی «آنی‌رو» (عوارضی‌های الکترونیکی کشور) و عوارض آزادراهی تهران- شمال را استعلام و پرداخت کنند. آزادراه‌های تحت پوشش «آنی‌رو» در وبسایت و اپلیکیشن آیتول معرفی شده‌اند.

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت آیتول، در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به پرداخت هزینه آزادراه‌های کشور اقدام کنید.

آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خوردویی، امکان پرداخت تمام بدهی‌های خودرویی را برای کاربرانش فراهم کرده است و علاوه بر این، کاربران آیتول می‌توانند برای خرید بیمه شخص ثالث و بدنه به صورت نقدی و اقساطی از این وبسایت اقدام کنند. آیتول شاپ نیز به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه آیتول، بستر خرید آنلاین قطعات و لوازم یدکی خودرو را برای کاربران فراهم کرده است. اگر به دنبال یک پلتفرم جامع برای انجام تمام امور خودرویی خود هستید، به آیتول سر بزنید.

کد خبر: ۲۳۷٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha