۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
دماوند یک هزار و ۱۸۲ مورد اشتغال در سامانه ملی رصد ثبت کرده است
طی ۶ ماهه نخست سال جاری؛

دماوند یک هزار و ۱۸۲ مورد اشتغال در سامانه ملی رصد ثبت کرده است

دماوند - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند از ثبت یک هزار و ۱۸۲ مورد اشتغال در سامانه ملی رصد طی شش ماهه نخست سال‌جاری در این شهرستان خبر داد .

جعفر میرزا ملکی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حوزه بازرسی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۲۸ مورد بازرسی در این شهرستان انجام شد، همچنین ۱۲ مورد حادثه کار در این مدت صورت گرفت و علاوه بر این، ۲۹۸ مورد شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز و ۱۴۴ مورد جایگزینی نیروی کار ایرانی انجام شد.

وی از بیش از یک میلیارد ریال جریمه وصولی در ۹ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت، تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در شهرستان دماوند بالغ بر ۳۵۰ نفر، معرفی ۳۲۷ نفر به سازمان تأمین اجتماعی جهت دریافت مقرری، معرفی ۱۲۸ نفر از مقرری‌بگیران به فنی و حرفه‌ای جهت آموزش مهارت و ۱۵ مورد اشتغال مجدد مقرری‌بگیران انجام شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند در خصوص وضعیت اشتغال در دماوند بیان داشت: در شش ماه نخست سال جاری، ۴۴۹ نفر به از طریق واحد اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاریابی غیردولتی به کار گمارده شدند.

میرزا ملکی از ثبت یک هزار و ۱۸۲ مورد اشتغال در سامانه ملی رصد در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و عنوان داشت: در این مدت ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای دماوند ۳۶۵ مورد، بهزیستی ۱۹ مورد، اداره صمت ۵۶ مورد و کمیته امداد شهرستان دماوند ۲۳ مورد ثبت اشتغال در سامانه داشت.

کد خبر: ۲٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha