۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
اجرای سایت ۷۳۰ هکتاری پرورش میگوی شیف غربی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

اجرای سایت ۷۳۰ هکتاری پرورش میگوی شیف غربی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومان

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از اجرای سایت ۷۳۰ هکتاری پرورش میگوی شیف غربی با سرمایه‌گذاری یک‌ هزار میلیارد تومان خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع پرورش میگوی شیف غربی با مساحت ۷۳۰ هکتار امروز کلنگ‌زنی و اجرایی می‌شود.

وی افزود: بیش از ۶۲۰ هکتار، مساحت مفید و قابل بهره‌برداری این مجتمع پرورش میگو است که امیدوارم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر در اجرای این طرح برسیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در این مجتمع بزرگ، ۶۲ طرح ۱۰ هکتاری پرورش میگو راه‌اندازی خواهد شد که نقش مهمی در افزایش تولید میگوی پرورشی کشور دارد.

محمدی زاده تصریح کرد: در این مجتمع، پیش‌بینی برداشت ۹ هزار تن میگو در سال را داریم که زیرساخت‌های لازم برای ایجاد مزارع و سایت‌ها فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این مجتمع بیش از ۱۲۰۰ شغل جدید ایجاد می‌کند، یادآور شد: تعداد ۴۵۰ شغل مستقیم و ۷۵۰ شغل غیر مستقیم در این طرح‌ها ایجاد خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت: در این ۶۲ سایت پرورش میگو، بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید انجام می‌شود.

محمدی زاده اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در طرح‌های دریامحور به ویژه آبزی‌پروری از اولویت‌های استان بوشهر است و امسال گام بلندی در این مسیر برداشته‌ایم.

کد خبر: ۲۱۱٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha