۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
راهنمای انتخاب بهترین دوره کانتنت مارکتینگ

راهنمای انتخاب بهترین دوره کانتنت مارکتینگ

محتوا، پل ارتباطی بین ما انسان‌ها در دنیای دیجیتال است. اگر صاحب یک کسب و کار هستید، این محتواست که می‌تواند مخاطب را به شما برساند و فروش محصول یا خدماتتان را افزایش دهد.

بازار: محتوا، پل ارتباطی بین ما انسان‌ها در دنیای دیجیتال است. اگر صاحب یک کسب و کار هستید، این محتواست که می‌تواند مخاطب را به شما برساند و فروش محصول یا خدماتتان را افزایش دهد. کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوا، یک مهارت ضروری در دنیای تجارت امروز است؛ مهارتی که بدون آن، مثل شمعی در باد دیر یا زود فراموش خواهید شد. برای یادگیری این مهارت، باید به دنبال بهترین دوره کانتنت مارکتینگ باشید، زیرا تا همین حالا هم از بسیاری از رقبا عقب هستید. بنابراین نباید وقت و هزینه خود را برای دوره‌های ناقص و کم‌ارزش تلف کنید. برای این کار، باید حتما معیارهای انتخاب بهترین دوره بازاریابی محتوا را به خوبی بشناسید تا دچار خطا نشوید.

۳ قدم تا انتخاب بهترین دوره کانتنت مارکتینگ

وقتی عبارت «دوره بازاریابی محتوا» یا عبارت‌های مشابه را در گوگل جستجو کنید، با صدها دوره رایگان و غیر رایگان مواجه خواهید شد که همگی ادعا دارند «کامل‌ترین» و «بهترین» هستند. با این حال، بهتر است بدانید که معیارها، می‌توانند روی تعیین بهترین‌ها موثر باشند. به عنوان مثال، برای کسی که تنها نیازمند دانش کلی باشد، دوره‌های رایگان بهترین هستند. دوره بازاریابی محتوایی آکادمی نوین، می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند این مهارت را از صفر تا صد به صورت تخصصی بیاموزند، یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. بنابراین پیش از هر انتخابی، حتما هدف خود را تعیین کنید و پس از بررسی سه فاکتور زیر، تصمیم خود را نهایی نمایید.

۱-‌ بررسی سرفصل‌ها

اگر کمی درباره دوره‌های بازاریابی محتوا تحقیق کنید، متوجه می‌شوید که عنوان و ترتیب سرفصل‌ها تا حدودی با هم تفاوت دارد. با این حال، مهارت‌های اصلی و کاربردی در کانتنت مارکتینگ هرگز عوض نمی‌شوند و همیشه ثابت هستند. یک دوره کامل باید تمام مهارت‌های زیر را به شما آموزش دهد:

  • تحقیق کلمات کلیدی و مهارت‌های مربوط به آن
  • نحوه شناسایی مخاطب و محتوای موردنیاز او
  • ایده‌پردازی، تولید و انتشار محتوای موثر، بهینه و ارزشمند
  • کسب جایگاه محتوایی در سرچ ارگانیک و شبکه‌های اجتماعی
  • تحلیل و بررسی محتوا و بازخورد مخاطبان
  • آشنایی با روش‌های تولید محتوای سایت و محتوای موبایل

تمام این مهارت‌ها در کنار یکدیگر می‌توانند شما را به عنوان یک بازاریاب محتوا تعریف کنند. اگرچه نداشتن چند مورد از مهارت‌های بالا باعث نمی‌شود که نتوانید فعالیت خود را آغاز کنید، اما قطعا باعث شکست زودهنگام در رقابت با دیگران خواهد شد. دوره کانتنت مارکتینگ آکادمی نوین، از ۴ مهارت اصلی تشکیل شده است که تمام موارد بالا و حتی نکات بیشتر را در بر می‌گیرد. یعنی دوره تحقیق کلمات کلیدی، دوره استراتژی محتوا، دوره تولید محتوای سایت (محتوای متنی) و دوره تولید محتوا با موبایل.

راهنمای انتخاب بهترین دوره کانتنت مارکتینگ

۲- مدرسان دوره

فاکتور مهم بعدی، این است که چه کسی قرار است به شما آموزش دهد؟ کسی که تا به حال دوچرخه سواری نکرده است، نمی‌تواند مربی خوبی برای شما باشد؛ حتی اگر تمام اصول را به صورت تئوری از بر باشد. مزیت بسته کامل آموزش بازاریابی محتوایی آکادمی نوین این است که مدرسان آن قبلا در زمینه بازاریابی محتوا فعالیت داشته‌اند و نتیجه این فعالیت، در میزان رشد و بازدید سایت نوین کاملا مشهود است.

۳- اعتبار مدرک

در وهله اول توجه داشته باشید که مهم‌ترین مدرک برای شما، مهارتی است که به دست می‌آورید. این مهارت، با انجام پروژه‌های عملی در طول دوره بازاریابی محتوا در نوین آکادمی اثبات خواهد شد. با این حال، گاهی کارفرمایان برای استخدام شما، مدرک معتبر درخواست می‌کنند. به خصوص اگر در ابتدای مسیر شغلی باشید یا قصد داشته باشید موقعیت شغلی متفاوتی را تجربه کنید. مدرک معتبر نوین در پایان دوره کانتنت مارکتینگ، برای اعتبار بخشی به رزومه کاری شما تقدیمتان خواهد شد.

کدام دوره بازاریابی محتوا برای صاحبان کسب و کار مناسب است؟

همیشه هم نباید روی دیگران حساب کرد! این را وقتی متوجه می‌شوید که نمی‌توانید محتوای موردنیازتان را توسط دیگران تامین کنید. در این شرایط، می‌توانید به عنوان صاحب یک کسب و کار، وارد عمل شوید و خودتان بازاریابی محتوایی را شروع کنید. این کار، باعث می‌شود در وقت و هزینه خود بسیار صرفه‌جویی کنید و البته، به دلیل آشنایی بیشتر با کسب و کارتان، نتیجه بهتری از کانتنت مارکتینگ بگیرید.

به عنوان صاحب یک کسب و کار، باید دنبال دوره‌ بازاریابی محتوایی باشید که ساعات شرکت در آن منعطف باشد و ضربه‌ای به فعالیت کاری شما نزند. همچنین، این دوره باید جدیدترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهد و در نهایت، باعث افزایش مشهود سود حاصل از کسب و کار شود. دوره آنلاین کانتنت مارکتینگ نوین، به صورت محتوای آماده به شما تقدیم می‌شود تا در هر زمان و مکانی بتوانید از آن بهره ببرید. همچنین بهتر است بدانید که این دوره، با به روز رسانی همیشگی به فروش می‌رسد. به این معنا که اگر در آینده دوره جدیدی در رابطه با بازاریابی محتوا توسط این آکادمی تولید شود، شما به آن دسترسی خواهید داشت.

راهنمای انتخاب بهترین دوره کانتنت مارکتینگ

چرا قیمت دوره‌های کانتنت مارکتینگ زیاد است؟

قیمت و ارزش، دو برادر هستند که جدایی آن‌ها، می‌تواند غم بزرگی باشد! حتما برایتان پیش آمده است که خریدی انجام دهید و بعدها متوجه شوید پولتان را دور ریخته‌اید. در دوره آموزشی، علاوه بر پول، پای وقت شما هم در میان است که بسیار ارزشمندتر و مهم‌تر است. به همین دلیل انتخاب دوره کانتنت مارکتینگ خوب، کمی سخت می‌شود؛ زیرا قیمت اغلب این دوره‌ها بسیار زیاد است. پس بهتر نیست سراغ دوره‌های رایگان برویم؟ راستش نه!

همانطور که گفتیم، ارزشمندترین دارایی شما، وقتتان است. با شرکت در دوره‌های رایگان، اطلاعات به صورت پراکنده و ناقص به شما منتقل می‌شوند و همین موضوع، شما را از رقبا عقب می‌اندازد. بنابراین بهتر است به دنبال دوره‌ای باشید که در عین داشتن قیمت مناسب، بیشترین ارزش را برایتان خلق کند. دوره آنلاین بازاریابی محتوا در سایت دیجیتال مارکتینگ نوین، این روزها با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد و می‌توانید با کمترین قیمت، آن را خریداری کنید.

نتیجه‌گیری

بازاریابی محتوایی یکی از مهره‌های اصلی در صفحه شطرنج دیجیتال مارکتینگ است. چه صاحب یک کسب و کار باشید و چه بخواهید در دنیای محتوا فعالیت کنید، به مهارت‌های کانتنت مارکتینگ نیاز خواهید داشت. دوره جامع بازاریابی محتوا در آکادمی نوین، هر آنچه به عنوان یک بازاریاب محتوا به آن نیاز دارید را به شما می‌آموزد تا بتوانید در دنیای تجارت دیجیتال، قدم‌های محکم‌تری به سمت موفقیت و سودآوری بردارید.

کد خبر: ۲۰۳٬۳۷۴

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha