۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
حذف عرضه خودرو در بورس کالا، غیرممکن است
کارشناس بازار سرمایه:

حذف عرضه خودرو در بورس کالا، غیرممکن است

ذوالفقاری، کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه بورس کالا قیمت‌های واقعی را براساس عرضه و تقاضا نشان می‌دهد، این موضوع پتانسیل خوبی برای سودآوری شرکت‌ها خواهد بود

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، سید امیر ذوالفقاری، تحلیلگر گروه مالی آگاه با بیان اینکه حذف عرضه خودرو در بورس کالا به نفع مردم و خودروسازان نخواهد بود، به بورسان گفت: موضوع حذف عرضه خودرو در بورس کالا غیرممکن است. به طور قطع، با توجه به قدرتی که خودروسازان دارند و همچنین جایگاه مهم بورس کالا در کشور، عرضه خودرو ادامه‌دار خواهد بود.

ذوالفقاری اظهار کرد: با توجه به اینکه بورس کالا قیمت‌های واقعی را براساس عرضه و تقاضا نشان می‌دهد، این موضوع پتانسیل خوبی برای سودآوری شرکت‌ها خواهد بود.

وی در ادامه به فاصله زیاد نرخ نیما با نرخ بازار آزاد اشاره کرد و افزود: اگر نرخ دلار نیما فاصله خود را با دلار بازار آزاد کمتر کند، امکان رشد شاخص کل وجود خواهد داشت.

وی در پایان بازار سرمایه را بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری اعلام کرد و گفت: انتظار نداریم نرخ دلار نیما پایین‌تر از این بیاید اما انتظار می‌رود نگاه بلندمدتی برای سرمایه‌گذاری در بازار سهام داشته باشیم تا بازدهی خوبی نصیب سرمایه‌گذاران شود. به طور قطع، در صورت ایجاد کوچکترین تحول در بازار سرمایه، شاخص کل صعود خود را شروع خواهد کرد.

کد خبر: ۱۹۵٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha