۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
سه طرح بزرگ صنعتی در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی افتتاح می شود
استاندار خراسان جنوبی:

سه طرح بزرگ صنعتی در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی افتتاح می شود

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: سه طرح بزرگ صنعتی در سفر دو روزه رئیس جمهور به خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، جواد قناعت چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سر دو روزه رئیس جمهوربه خراسان جنوبی در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این سفر افتتاح تعدادی از طرح های صنعتی خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سه طرح بزرگ در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی افتتاح می شود، گفت: بی شک افتتاح این طرح ها نقش مهمی در اشتغال زایی خراسان جنوبی و رشد اقتصادی استان ایفا خواهد کرد.

قناعت اظهار کرد: راه اندازی واحد احیای مجتمع فولاد قائنات با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۴۵۰ نفر یکی از طرح هایی است که در این سفر افتتاح می شود.

وی بیان کرد: افتتاح دو طرح کارخانه لاستیک سازی کویرتایر نیز از دیگر پروژه های افتتاحی است که یکی از این طرح ها دستگاه پیچیده تک مرحله ای لاستیک سازی است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران هفتمین کشور در دستیابی به فناوری ساخت این دستگاه است، گفت: بهره برداری از بیست و سومین دستگاه پرس پخت تایر که ۷۸ هزار دلار ارزن تر از نمونه خارجی است نیز طرح دیگر قابل افتتاح است.

قناعت ادامه داد: راه اندازی فاز ۲ تصفیه خانه فاضلاب بیرجند از دیگر طرح هایی است که در سفر آقای رئیسی به خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: در سفر دو روزه به خراسان جنوبی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان ینز دیداری خواهند داشت که أن شاء الله منشأ خیر و برکت برای استان باشد.

کد خبر: ۱۹۳٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha