۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
کامیابی و ثروت را با خرما یافتم

کامیابی و ثروت را با خرما یافتم

یکی از عواملی که مانع موفقیت افراد می شود بهانه آوردن و عدم تلاش آنها است، چراکه من در حوزه خرما توانستم با تلاش به کامیابی و ثروت زیادی دست یابم.

یکی از عواملی که مانع موفقیت افراد می شود بهانه آوردن و عدم تلاش آنها است، چراکه من در حوزه خرما توانستم با تلاش به کامیابی و ثروت زیادی دست یابم، جهت ایده دادن به افرادی که به دنبال حوزه عالی برای کسب درآمد هستند انواع پر فروش خرما را شرح می دهم.

خرما شاهانی

خرما ها انواع مختلفی دارند عنوان مثال خرما مضافتی، پیارم و یکی از آن ها خرما شاهانی هست قیمت این محصول به دلیل که یکی از شیرین ترین خرماهای ایران است فرق می کند زمانی که شما به خرید و فروش خرما شاهانی خشک بدون هسته می روید ممکن است فروشنده شمارو به خرید خرما شاهانی خشک تشویق می کند که بستگی به سلیقه و ضاعقه شماهم دارد و البته فروش خرمای شاهانی بدون هسته خیلی رواج دارد. خرمای شاهانی در شهر های مختلف تولید می شود به عنوان مثال شهر جهرم و در شهر بندرعباس به نام خورک شانی شناخته می شود.

خرما مضافتی بم

پارامترهای زیادی بر تعیین قیمت خرما مضافتی بم تاثیرگذار هستند و مهمترین و اولین پارامتر را می‌ توان کیفیت این محصولات اشاره کرد، خرما های با کیفیت و درجه یک نسبت به سایر خرماها دارایی قیمت بیشتری هستند. آن ها هرچه کیفیت محصولات بیشتر باشد، قیمت ها نیز بیشتر هستند و این مشخصه نشان دهنده کیفیت کالا تلقی می گردد. از دیگر عوامل موثر نحوه بسته بندی و فله بودن این خرما ها می باشد و کاملاً روشن است خرما هایی که بسته بندی شده اند، گران تر هستند. هزینه های مربوط به بسته‌ بندی نیز به قیمت خرماها افزوده می ‌شود.

کامیابی و ثروت را با خرما یافتم

خرما رطب

اگر به بازارهای جهانی نگاهی بی اندازید متوجه خواهید شده که مقادر قابل توجه ای خرما رطب در بازارها یافت می شود. در واقع فروش عمده خرما در بازارهای جهانی همواره از قدیم تا کنون دارای رونق بالایی بوده است. اما سوال خرما مورد پسند عموم در بازارهای صادراتی و بازارهای داخلی ایران چیست؟ در پاسخ به تمام این سوالات باید بگوئیم که،عموما خرمای مضافتی در بازارهای جهان بیشترین فروش را دارا می باشد و در بازار داخلی بیشتر خرما پرفروش از نوع خرما کلوته و ربی می باشد البته سایر خرماهای موجود نیز طرفداران خود را دارند و از فروش های نسبی بالایی برخوردارند. توجه به برند بسته‌ بندی کننده نیز حائز اهمیت است برندهایی که شناخته شده هستند و محصولات با کیفیتی به بازار ارائه می‌ کنند. البته هر چه برندها مشهورتر و شناخته شده باشند، کیفیت محصول آن ها نیز بیشتر است و قیمت بیشتری را برای کالای خود در نظر می‌ گیرند.

کامیابی و ثروت را با خرما یافتم

کد خبر: ۱۹۲٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha